szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A mozgólépcső másik végén a zöldszervezet másik önkéntese elkéri a szórólapot, és odaadja egy másik járókelőnek, aki...

A mozgólépcső másik végén a zöldszervezet másik önkéntese elkéri a szórólapot, és odaadja egy másik járókelőnek, aki az ellenkező irányba tart.
  
Mint a WWF közleményéből kiderül, az akcióról kisfilm is készült, mely a szervezők reményei szerint gyorsan terjed majd az interneten. 

"Az adó 1 százalékok gyűjtésére szervezetek sokasága kötött kompromisszumot, és a környezetvédelmi szempontokat háttérbe szorítva kénytelen volt szórólapok millióit kinyomtatni a +jó ügy+ érdekében, vagy a reklám hatásának csökkenésével kellett számolnia. A WWF idén szakított a kompromisszumokkal, és elkészítette a világ legzöldebb szórólapkampányát!" - írják a közleményben.
   
Mint Figeczky Gábor, a WWF Magyarország megbízott igazgatója emlékeztet rá, percenként 35 futballpályányi erdő veszik el Földön, és ennek 20 százalékáért a papírgyártás a felelős.
   
A zöldszervezet az adó 1 százalékaiból származó bevételt a hazai erdők és az erdei élővilág, elsősorban a hiúz védelmére fordítja.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!