szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Péntektől egy hétig lehet vásárolni a Wamp-butikban, mely a MOM Parkban üti fel a fejét.

wamp.hu
A pop-up store egyre kedveltebb kereskedési forma. Az időszakosan kinyíló butik ötlete a Wampnak is tetszett, a kézműves dizájntermékek vására így újabb módját találta meg a brandépítésnek. Május 18-tól 26-ig nyílik meg a MOM Parkban az ad-hoc üzlet. A kínálatában ott lesz az Anna Zaboeva nevével fémjelzett cipőmárka, a Pleasmachine, a divattervezők közül a már jól ismert csoport, az Artista, a Zagabo, a Gyulai Nati alapította NATI100%PUREIDEA, Szerencsés Gabo aktuális kollekciója, a sportos öltözéket kedvelőknek NON+ ruhái, az Ille-Olla vadonatúj darabjai, sőt, Jarolics Judit Two In One kismamaruhái is. Czok Ildi izgalmas fonal-, Nyikos Dorottya pedig finoman kidolgozott ezüstékszerekkel készül. Jó néhány táskatervezô is részt vesz a projektben: a Laoni míves kidolgozású munkákkal, Lengyel Zsuzsi színpompás modellekkel, Ducsai Judit remekül variálható praktikus darabokkal, Juhász Dóra pedig borítéktáskákkal jelentkezik majd.

A váratlanul felbukkanó, majd rövid nyitva tartás után ugyanolyan hirtelen eltűnő boltok ötlete az Egyesült Államokból ered, ahol az ezredfordulón ily módon kínáltak alternatívát a fiatal, feltörekvő designerek alkotásai a luxusáruházak egyenhangulatának. Az újszerű vásárlási formát Európában a Comme des Garcons márka zseniális tervezője, Rei Kawakubo vezette be, aki 2004-ben egy ideiglenes gerillabutikot tervezett Berlin-Mitte negyedében, egy egykori könyvesboltban. A szokatlan üzleti modell azóta számos követőre talált, s ma már rendszeresen nyílnak ilyen jellegű lerakatok, és időről időre más-más helyszínen tűnnek fel a legizgalmasabb tervezők munkái.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!