szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Marketinggépezet nem zakatolt még olyan serényen popsztár körül, mint Lady Gaga esetében, és úgy látszik, újra és...

 

Marketinggépezet nem zakatolt még olyan serényen popsztár körül, mint Lady Gaga esetében, és úgy látszik, újra és újra képesek emelni a tétet. Napjaink legszilajabbul hájpolt énekesnője hordott már magán cafat húsokat, öltözött dominacipőbe és gördeszkába egyidőben, telefonkagylóra is fonták már a haját, annál merészebb mutatványt mégsem követhetne el, mint hogy egyszerűen lemond a sminkről és mindenféle extrém kiegészítőről (na jó, ez persze a képet látva talán nem teljesen valós, de a hatáskeltés ebbe az irányba mutat). A lassan 150 éves, jelentős amerikai divatlap, a Harper's Bazaar nyerhette el ezt a kegyet a sztártól, a kérdés már csak az, lehet-e még erre rálicitálni. Van pár tippünk.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!