szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A férfi és női luxuscikkeket gyártó német divatcég bevétele 11 százalékkal 1,729 milliárd euróra nőtt tavaly - közölte...

A férfi és női luxuscikkeket gyártó német divatcég bevétele 11 százalékkal 1,729 milliárd euróra nőtt tavaly - közölte csütörtökön a vállalat. Az adózott eredmény 82 százalékkal 189 millió euróra emelkedett.

A jó eredményekhez hozzájárult az is, hogy a vállalat fokozatosan saját kézbe veszi a kiskereskedelmi értékesítést, hogy lehetőség szerint minél jobban függetlenítse magát a nagykereskedőktől. Jelenleg mintegy 500 boltot visznek, a cél az, hogy néhány éven belül a csoport forgalmának nagyjából felét a saját üzletek adják.

„Menjetek el dolgozni” – visszaszólt Magyar Péternek a Momentum elnöke

„Menjetek el dolgozni” – visszaszólt Magyar Péternek a Momentum elnöke

Magyar Péter közölte, hogy nem fogja kommentálni a hangfelvételeket, de elismerte, hogy százmilliót költöttek a júniusi tüntetésre

Magyar Péter közölte, hogy nem fogja kommentálni a hangfelvételeket, de elismerte, hogy százmilliót költöttek a júniusi tüntetésre

Ami igazán fontos: az autista gyerekek, felnőttek és családjaik jólléte

Ami igazán fontos: az autista gyerekek, felnőttek és családjaik jólléte

A Mercedes is komoly megszorításokra kényszerül

A Mercedes is komoly megszorításokra kényszerül