szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A férfi és női luxuscikkeket gyártó német divatcég bevétele 11 százalékkal 1,729 milliárd euróra nőtt tavaly - közölte...

A férfi és női luxuscikkeket gyártó német divatcég bevétele 11 százalékkal 1,729 milliárd euróra nőtt tavaly - közölte csütörtökön a vállalat. Az adózott eredmény 82 százalékkal 189 millió euróra emelkedett.

A jó eredményekhez hozzájárult az is, hogy a vállalat fokozatosan saját kézbe veszi a kiskereskedelmi értékesítést, hogy lehetőség szerint minél jobban függetlenítse magát a nagykereskedőktől. Jelenleg mintegy 500 boltot visznek, a cél az, hogy néhány éven belül a csoport forgalmának nagyjából felét a saját üzletek adják.

Bayer Zsolt listázná azokat a bírókat, akik részt vesznek a február 22-i tüntetésen

Bayer Zsolt listázná azokat a bírókat, akik részt vesznek a február 22-i tüntetésen

Bajba jutott magyar turistát mentettek meg a világ legmagasabb vulkánján

Bajba jutott magyar turistát mentettek meg a világ legmagasabb vulkánján

Hadházy bemutatja: 32 milliónyi uniós pénzt költöttek egy nyilvános WC-re Szalkszentmártonban

Hadházy bemutatja: 32 milliónyi uniós pénzt költöttek egy nyilvános WC-re Szalkszentmártonban

A Netflix ejtette az Oscar egyik legnagyobb esélyesét, az Emilia Pérez transznemű színésznője körül egyre nagyobb a botrány

A Netflix ejtette az Oscar egyik legnagyobb esélyesét, az Emilia Pérez transznemű színésznője körül egyre nagyobb a botrány