szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A férfi és női luxuscikkeket gyártó német divatcég bevétele 11 százalékkal 1,729 milliárd euróra nőtt tavaly - közölte...

A férfi és női luxuscikkeket gyártó német divatcég bevétele 11 százalékkal 1,729 milliárd euróra nőtt tavaly - közölte csütörtökön a vállalat. Az adózott eredmény 82 százalékkal 189 millió euróra emelkedett.

A jó eredményekhez hozzájárult az is, hogy a vállalat fokozatosan saját kézbe veszi a kiskereskedelmi értékesítést, hogy lehetőség szerint minél jobban függetlenítse magát a nagykereskedőktől. Jelenleg mintegy 500 boltot visznek, a cél az, hogy néhány éven belül a csoport forgalmának nagyjából felét a saját üzletek adják.

„Fradi-meccsre járok, nem érint meg”  – hóhérozás és büdös köcsögözés árnyékában zajlik a Tisza kampánya

„Fradi-meccsre járok, nem érint meg” – hóhérozás és büdös köcsögözés árnyékában zajlik a Tisza kampánya

Kocsis Fülöp görögkatolikus érsek azt tanácsolta volna a Jóistennek, hogy vegye magához Vlagyimir Putyint

Kocsis Fülöp görögkatolikus érsek azt tanácsolta volna a Jóistennek, hogy vegye magához Vlagyimir Putyint

Esik az olaj ára, hétvégén már a kutakon is látszik majd

Esik az olaj ára, hétvégén már a kutakon is látszik majd

Visszatér a legendás karóra, és csak 30 naponta kell majd tölteni

Visszatér a legendás karóra, és csak 30 naponta kell majd tölteni