szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Dufresne Corrigan Scarlett és a MediaMonks közös munkájának köszönhetően a Desperados sör egészen új és magával...

A Dufresne Corrigan Scarlett és a MediaMonks közös munkájának köszönhetően a Desperados sör egészen új és magával ragadó interaktív reklámot kapott: mi magunk vagyunk a főszereplők (nemünk, nevünk, még Facebook azonosítónk alapján is változik a történet), és a netes lejátszó pedig teljesen új funkciókat kap, ahol a gombokat nyomogatva a cselekményt visszük előre. Végül pedig az egész YouTube szétesik...

A Desperados reklámját nem is lehet szavakkal jól leírni, érdemes személyesen is kipróbálni, természetesen személyes adataink megadása (Facebook csatlakozás) nélkül is élvezhető a végeredmény, megér egy próbát, kattintson!

Betiltották a tálibok a sakkot

Betiltották a tálibok a sakkot

„A rendszerváltás a cél!” – A momentumos Gelencsér Ferenc sem indul a jövő évi választáson

„A rendszerváltás a cél!” – A momentumos Gelencsér Ferenc sem indul a jövő évi választáson

Óriási változás jön a Duolingóba

Óriási változás jön a Duolingóba

Kisiklatott villamosok: meglőheti a kormány a főváros CAF-beszerzését

Kisiklatott villamosok: meglőheti a kormány a főváros CAF-beszerzését