szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Dufresne Corrigan Scarlett és a MediaMonks közös munkájának köszönhetően a Desperados sör egészen új és magával...

A Dufresne Corrigan Scarlett és a MediaMonks közös munkájának köszönhetően a Desperados sör egészen új és magával ragadó interaktív reklámot kapott: mi magunk vagyunk a főszereplők (nemünk, nevünk, még Facebook azonosítónk alapján is változik a történet), és a netes lejátszó pedig teljesen új funkciókat kap, ahol a gombokat nyomogatva a cselekményt visszük előre. Végül pedig az egész YouTube szétesik...

A Desperados reklámját nem is lehet szavakkal jól leírni, érdemes személyesen is kipróbálni, természetesen személyes adataink megadása (Facebook csatlakozás) nélkül is élvezhető a végeredmény, megér egy próbát, kattintson!

Nem maradunk örökké fiatalok, és ezt valahogy fel kell dolgoznunk

Nem maradunk örökké fiatalok, és ezt valahogy fel kell dolgoznunk

Trumpék kirúgták az amerikai hadsereg három vezetőjét

Trumpék kirúgták az amerikai hadsereg három vezetőjét

Március 15-i eseményt és népszavazást hirdetett meg Magyar Péter

Március 15-i eseményt és népszavazást hirdetett meg Magyar Péter

Hogyan lett egy BBC által is példaképnek tekintett tudósító a Kreml fő szócsöve?

Hogyan lett egy BBC által is példaképnek tekintett tudósító a Kreml fő szócsöve?