szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Dufresne Corrigan Scarlett és a MediaMonks közös munkájának köszönhetően a Desperados sör egészen új és magával...

A Dufresne Corrigan Scarlett és a MediaMonks közös munkájának köszönhetően a Desperados sör egészen új és magával ragadó interaktív reklámot kapott: mi magunk vagyunk a főszereplők (nemünk, nevünk, még Facebook azonosítónk alapján is változik a történet), és a netes lejátszó pedig teljesen új funkciókat kap, ahol a gombokat nyomogatva a cselekményt visszük előre. Végül pedig az egész YouTube szétesik...

A Desperados reklámját nem is lehet szavakkal jól leírni, érdemes személyesen is kipróbálni, természetesen személyes adataink megadása (Facebook csatlakozás) nélkül is élvezhető a végeredmény, megér egy próbát, kattintson!

Raskó: Több mint 22 milliárd forint kárt okozhatott már a száj- és körömfájásjárvány

Raskó: Több mint 22 milliárd forint kárt okozhatott már a száj- és körömfájásjárvány

Lakástűzben vesztette életét egy idős kisújszállási férfi

Lakástűzben vesztette életét egy idős kisújszállási férfi

Török Gábor szerint csak azért nyomja a Fidesz ilyen erővel a Kollár-ügyet, mert nincs jobb

Török Gábor szerint csak azért nyomja a Fidesz ilyen erővel a Kollár-ügyet, mert nincs jobb

Az EU növeli a Palesztin Hatóságnak nyújtott pénzügyi támogatást

Az EU növeli a Palesztin Hatóságnak nyújtott pénzügyi támogatást