szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Nagyjából mindenki sejtheti, hogy az amerikai foci Woodstockja a Super Bowl.

Nagyjából mindenki sejtheti, hogy az amerikai foci Woodstockja a Super Bowl. Egy mérkőzés közvetítése 100 millió nézőhöz jut el.

Mondanunk sem kell, hogy a márkák és a cégek szó szerint ölik egymást a reklámhelyért. A hely megszerzése azonban rengeteg pénzt és kreativitást igényel.

Esetünkben a Star Wars 3D-s kiadásának premierje, amit a Super Bowlon vetítettek le 3,5 millió dollárt (~766 millió forint) kellet fizetnie Lucasnak.

A kreativitás pedig a másik fontos tényező, hiszen abba a rövid időbe mindent bele kell zsúfolni úgy, hogy az hatásos, érthető és szép legyen.

A legutolsó, premier előtti promó videó felettébb trükkösre sikerült,  és nagy sikert aratott.

A videó mind a 6 filmből mutat jeleneteket, ám azt már mindenki tudta, hogy még a 2. rész 3D átalakítása is folyamatban van. Egy könnyű kalkulálást követően megtippelhető, hogy a régi 1977-es részeket 2015 körül láthatjuk a mozivásznon. A siker már most garantált.

Forrás: sg.hu

Rekordmeleggel indult a május az Egyesült Királyságban

Rekordmeleggel indult a május az Egyesült Királyságban

MI a vállalatoknál: láthatatlan segítő vagy biztonsági rés?

MI a vállalatoknál: láthatatlan segítő vagy biztonsági rés?

Méregdrága csehszlovák időgép ez a nyitható tetejű Skoda Favorit

Méregdrága csehszlovák időgép ez a nyitható tetejű Skoda Favorit

Sok magyar embernek 50-100-200 ezer forint lapul a fiókjában úgy, hogy bele sem gondol

Sok magyar embernek 50-100-200 ezer forint lapul a fiókjában úgy, hogy bele sem gondol