szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Nagyjából mindenki sejtheti, hogy az amerikai foci Woodstockja a Super Bowl.

Nagyjából mindenki sejtheti, hogy az amerikai foci Woodstockja a Super Bowl. Egy mérkőzés közvetítése 100 millió nézőhöz jut el.

Mondanunk sem kell, hogy a márkák és a cégek szó szerint ölik egymást a reklámhelyért. A hely megszerzése azonban rengeteg pénzt és kreativitást igényel.

Esetünkben a Star Wars 3D-s kiadásának premierje, amit a Super Bowlon vetítettek le 3,5 millió dollárt (~766 millió forint) kellet fizetnie Lucasnak.

A kreativitás pedig a másik fontos tényező, hiszen abba a rövid időbe mindent bele kell zsúfolni úgy, hogy az hatásos, érthető és szép legyen.

A legutolsó, premier előtti promó videó felettébb trükkösre sikerült,  és nagy sikert aratott.

A videó mind a 6 filmből mutat jeleneteket, ám azt már mindenki tudta, hogy még a 2. rész 3D átalakítása is folyamatban van. Egy könnyű kalkulálást követően megtippelhető, hogy a régi 1977-es részeket 2015 körül láthatjuk a mozivásznon. A siker már most garantált.

Forrás: sg.hu

Megkongatták a vészharangot: a szárazföldek harmada veszélyesen forró lehet a 60 év felettiek számára, de a fiatalokat sem kíméli a hőség

Megkongatták a vészharangot: a szárazföldek harmada veszélyesen forró lehet a 60 év felettiek számára, de a fiatalokat sem kíméli a hőség

Brutális dizájn, őrült hatékonyság: megnéztük a Renault új rekorder autóját

Brutális dizájn, őrült hatékonyság: megnéztük a Renault új rekorder autóját

Rosszkedv vagy depresszió? Vegyük észre időben a jeleket!

Rosszkedv vagy depresszió? Vegyük észre időben a jeleket!

Katalin hercegné legújabb fotóját a 6 éves Lajos herceg készítette

Katalin hercegné legújabb fotóját a 6 éves Lajos herceg készítette