Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Nagyjából mindenki sejtheti, hogy az amerikai foci Woodstockja a Super Bowl.
Nagyjából mindenki sejtheti, hogy az amerikai foci Woodstockja a Super Bowl. Egy mérkőzés közvetítése 100 millió nézőhöz jut el.
Mondanunk sem kell, hogy a márkák és a cégek szó szerint ölik egymást a reklámhelyért. A hely megszerzése azonban rengeteg pénzt és kreativitást igényel.
Esetünkben a Star Wars 3D-s kiadásának premierje, amit a Super Bowlon vetítettek le 3,5 millió dollárt (~766 millió forint) kellet fizetnie Lucasnak.
A kreativitás pedig a másik fontos tényező, hiszen abba a rövid időbe mindent bele kell zsúfolni úgy, hogy az hatásos, érthető és szép legyen.
A legutolsó, premier előtti promó videó felettébb trükkösre sikerült, és nagy sikert aratott.
A videó mind a 6 filmből mutat jeleneteket, ám azt már mindenki tudta, hogy még a 2. rész 3D átalakítása is folyamatban van. Egy könnyű kalkulálást követően megtippelhető, hogy a régi 1977-es részeket 2015 körül láthatjuk a mozivásznon. A siker már most garantált.