szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Nagyjából mindenki sejtheti, hogy az amerikai foci Woodstockja a Super Bowl.

Nagyjából mindenki sejtheti, hogy az amerikai foci Woodstockja a Super Bowl. Egy mérkőzés közvetítése 100 millió nézőhöz jut el.

Mondanunk sem kell, hogy a márkák és a cégek szó szerint ölik egymást a reklámhelyért. A hely megszerzése azonban rengeteg pénzt és kreativitást igényel.

Esetünkben a Star Wars 3D-s kiadásának premierje, amit a Super Bowlon vetítettek le 3,5 millió dollárt (~766 millió forint) kellet fizetnie Lucasnak.

A kreativitás pedig a másik fontos tényező, hiszen abba a rövid időbe mindent bele kell zsúfolni úgy, hogy az hatásos, érthető és szép legyen.

A legutolsó, premier előtti promó videó felettébb trükkösre sikerült,  és nagy sikert aratott.

A videó mind a 6 filmből mutat jeleneteket, ám azt már mindenki tudta, hogy még a 2. rész 3D átalakítása is folyamatban van. Egy könnyű kalkulálást követően megtippelhető, hogy a régi 1977-es részeket 2015 körül láthatjuk a mozivásznon. A siker már most garantált.

Forrás: sg.hu

Egy félmilliós városéval vetekszik a hazai akkugyárak vízfogyasztása

Egy félmilliós városéval vetekszik a hazai akkugyárak vízfogyasztása

Keményebben lép fel Gázában és Ciszjordániában, otthon pedig az őt vizsgáló  titkosszolgálattal tűzött össze Netanjahu

Keményebben lép fel Gázában és Ciszjordániában, otthon pedig az őt vizsgáló titkosszolgálattal tűzött össze Netanjahu

Kis várostörténet kiadós ebéddel – Hasbeszélő a Lövölde téren

Kis várostörténet kiadós ebéddel – Hasbeszélő a Lövölde téren

„A verseim nem én vagyok: az vagyok én, amit itt irok” – máig sokkolóan hat József Attila kevésbé ismert arca

„A verseim nem én vagyok: az vagyok én, amit itt irok” – máig sokkolóan hat József Attila kevésbé ismert arca