szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Nagyjából mindenki sejtheti, hogy az amerikai foci Woodstockja a Super Bowl.

Nagyjából mindenki sejtheti, hogy az amerikai foci Woodstockja a Super Bowl. Egy mérkőzés közvetítése 100 millió nézőhöz jut el.

Mondanunk sem kell, hogy a márkák és a cégek szó szerint ölik egymást a reklámhelyért. A hely megszerzése azonban rengeteg pénzt és kreativitást igényel.

Esetünkben a Star Wars 3D-s kiadásának premierje, amit a Super Bowlon vetítettek le 3,5 millió dollárt (~766 millió forint) kellet fizetnie Lucasnak.

A kreativitás pedig a másik fontos tényező, hiszen abba a rövid időbe mindent bele kell zsúfolni úgy, hogy az hatásos, érthető és szép legyen.

A legutolsó, premier előtti promó videó felettébb trükkösre sikerült,  és nagy sikert aratott.

A videó mind a 6 filmből mutat jeleneteket, ám azt már mindenki tudta, hogy még a 2. rész 3D átalakítása is folyamatban van. Egy könnyű kalkulálást követően megtippelhető, hogy a régi 1977-es részeket 2015 körül láthatjuk a mozivásznon. A siker már most garantált.

Forrás: sg.hu

Magyar Péter az államtitkárnak: Miért kap annyi pénzt Orbán Balázs egyetlen kastély felújítására, mint amennyi az összes gyermekotthon karbantartására jut?

Magyar Péter az államtitkárnak: Miért kap annyi pénzt Orbán Balázs egyetlen kastély felújítására, mint amennyi az összes gyermekotthon karbantartására jut?

Drasztikusan korlátozzák az alkohol árusítását Oroszország egy részén

Drasztikusan korlátozzák az alkohol árusítását Oroszország egy részén

Karácsony: Egyetlen jelöltnek sincs esélye arra, hogy megszerezze a főpolgármester-helyettességhez szükséges szavazatokat

Karácsony: Egyetlen jelöltnek sincs esélye arra, hogy megszerezze a főpolgármester-helyettességhez szükséges szavazatokat

Szinte teljesen eltűnt a kézifékkar az új autókból

Szinte teljesen eltűnt a kézifékkar az új autókból