szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A W magazin legújabb számában Steven Meisel sztárfotós azt demonstrálja, hogy ha egy reklám jó, akkor tulajdonképp...

A W magazin legújabb számában Steven Meisel sztárfotós azt demonstrálja, hogy ha egy reklám jó, akkor tulajdonképp teljesen mindegy, mi, illetve milyen is a termék valójában. Pirosra csapkodott fenekű pasikkal eladott fehérnemű-kollekció, gyémántokkal és szinte meztelen női testtel árult parfüm, szinte pedofilnak ható gyerekmodell-sorozatok- számos reklámklisé és álművészkedős reklámfogás kikarikírozása ez a remek anyag. A kedvencünk pedig feltétlenül az alábbi szlogen: Visage – Mert megkerested rá a pénzt.

A hét végi árcsökkenés után most nem jön újabb a benzinkutatokon

A hét végi árcsökkenés után most nem jön újabb a benzinkutatokon

Ha a Fradival történne hasonló, két hétig cikkezne róla az Origo

Ha a Fradival történne hasonló, két hétig cikkezne róla az Origo

Wesselényi megmentette, Petőfi kigúnyolta – Laborfalvi Róza még a halála után is szálka volt a Jókai-imádók szemében

Wesselényi megmentette, Petőfi kigúnyolta – Laborfalvi Róza még a halála után is szálka volt a Jókai-imádók szemében

Franciaország újabb, szélesebb körű európai csúcsot szervez, Kanadát meghívták, Magyarországot nem

Franciaország újabb, szélesebb körű európai csúcsot szervez, Kanadát meghívták, Magyarországot nem