szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Apple kedd esti bemutatójának végén újra feltűnt a képernyőn PC Guy, hogy már jó előre fricskát adjon a vállalat új gépeit froclizóknak.

Hosszas várakozás után kedden este végre bemutatta az Apple saját processzorát, az M1-et, amivel a cég az Intel chipjeit váltja majd le a Macekben. Emellett bemutatta az első három olyan eszközt is, amibe már be is került az egység: egy 13 colos MacBook Airt, egy 13 colos MacBook Prót, valamint egy Mac Minit.

Az Apple szerint az M1 processzornak köszönhetően új számítógépeik sokkal gyorsabbak, mint korábban bármelyik eszközük, a két MacBook esetében pedig jelentős mértékben növekedhet az üzemidő is. A bemutató során többször is arról beszéltek az Apple szakemberei, hogy a PC-khez képest mennyivel gyorsabbak az új eszközök, az igazi csattanót azonban csak a bemutató végén láthatta a közönség: újra feltűnt a képernyőn a PC Guy.

Az Apple több mint egy évtizede indította útjára először azt az emlékezetes marketingkampányát, amiben a Mac előnyeit igyekeztek bemutatni a PC-kkel szemben. A reklámokban Justin Long játszotta Macet, a PC Guy szerepében pedig John Hodgmant láthattuk.

Az új, rövid szösszenetben a PC Guy azon értetlenkedik, miért van szükség arra, hogy teljesen halk legyen a számítógép (a MacBook Airben már nincs ventilátor a hűtéshez), mi értelme van a hosszú készenélti időnek, amikor a laptopot csatlakoztatni lehet a hálózathoz, illetve miért vág fel az Apple a gyorsasággal, amikor a PC-k is gyorsak.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!