Az Apple szerint az M1 processzornak köszönhetően új számítógépeik sokkal gyorsabbak, mint korábban bármelyik eszközük, a két MacBook esetében pedig jelentős mértékben növekedhet az üzemidő is. A bemutató során többször is arról beszéltek az Apple szakemberei, hogy a PC-khez képest mennyivel gyorsabbak az új eszközök, az igazi csattanót azonban csak a bemutató végén láthatta a közönség: újra feltűnt a képernyőn a PC Guy.
Az Apple több mint egy évtizede indította útjára először azt az emlékezetes marketingkampányát, amiben a Mac előnyeit igyekeztek bemutatni a PC-kkel szemben. A reklámokban Justin Long játszotta Macet, a PC Guy szerepében pedig John Hodgmant láthattuk.
Az új, rövid szösszenetben a PC Guy azon értetlenkedik, miért van szükség arra, hogy teljesen halk legyen a számítógép (a MacBook Airben már nincs ventilátor a hűtéshez), mi értelme van a hosszú készenélti időnek, amikor a laptopot csatlakoztatni lehet a hálózathoz, illetve miért vág fel az Apple a gyorsasággal, amikor a PC-k is gyorsak.
David Zucker, a Naked Gun rendezője biztosan nem nézi meg a Liam Neesonnal készült negyedik részt, mert az szerinte ötlettelen másolat lesz csupán. A ZAZ-trió egyharmadával Leslie Nielsen fingógépéről, a pilótás pedofilpoénokról, a Top Secret bukásáról és O.J. Simpsonról is beszélgettünk. És persze a Csupasz pisztoly 4-ről, amiből kihagyták.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Vajon eljön az idő, amikor a boltok nekünk fizetnek majd azért, hogy náluk vásároljunk? Nem tudni, de tény, történelem során volt néhány furcsa példa arra, mi miért került kevesebbe és ennek mi lett a következménye. Elek Péter hozott is párat a Duma Aktuál közönségének.