Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Tizenötezer aláírást gyűjtöttek össze eddig a trafikkárosultak, de az akciót folytatják. Lázár János idáig nem válaszolt a levelükre, viszont fenntartják álláspontjukat, mely szerint a trafikosok kiszorítása a dohány-kiskereskedelem új rendszeréből alkotmányellenes, ezért Alkotmánybírósághoz fordulnak.
A Trafikkárosultak Mozgalma 2013. május 16-án aláírásgyűjtési akciót hirdetett. Közleményük szerint idáig 15 ezer aláírást gyűjtöttek össze.
Petíciójukban követelik "az átláthatatlan eljárásban, jogosulatlan külső befolyás eredményeként született trafikkoncessziós eredmények azonnali megsemmisítését és új pályázati eljárás lefolytatását egyenlő feltételek és teljes nyilvánosság biztosítása mellett".
A mozgalom tovább folytatja az aláírásgyűjtést, miután Lázár János a neki június 5-én megküldött levelükre idáig nem válaszolt.
A közleményben arra is kitérnek, hogy álláspontjuk szerint az új rendszerben zavarok lesznek, melyek kiküszöbölése érdekében biztosítani kell, hogy a régiek a piacon maradhassanak.
Szerintük a trafikosok kiszorítása a dohány-kiskereskedelem új rendszeréből "a kisemberek súlyos tragédiájához vezet, ezrek veszítik el megélhetésüket". Ez álláspontjuk szerint alkotmányellenes, ezért panasszal fordulnak az Alkotmánybírósághoz.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.