szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A bérelt Renault Clio RS vezetője a kanyar közepén ráhúzta a kormányt az éppen őt előző Nissan GT-R-re, melynek következtében összeütköztek, majd a francia sportkompakt felborult, és mintegy ötven métert csúszott a tetején.

Aki először vezet versenypályán egy nyílt nap alkalmával, annak mindig nyomatékosan felhívják a figyelmét arra, hogy ha gyorsabb autó érkezik, az jobbról és balról is megelőzheti, akár a kanyar kellős közepén, így nem árt néha a visszapillantó tükröt is nézni. Ez fokozottan igaz a Nürburgringre, ahol a nyílt napok alkalmával a legkülönfélébb autók sokasága lepi el a 21 kilométeres aszfaltcsíkot, így a forgalom és a tempókülönbség is jelentős lehet.

Ezt most nemrég egy bérelt Renault Clio RS vezetője is megtanulta, aki ugyan figyelt arra, hogy a kanyarban elengedje az erőfölényben lévő Porschékat, arra viszont már nem számított, hogy utánuk egy Nissan GT-R is feltűnik a színen. A francia sportkompakt sofőrje gyakorlatilag ráhúzta a kormányt a belső íven érkező GT-R-re, melynek következtében összeütköztek, majd a kölcsönzős Clio felborult és mintegy ötven méter csúszott a tetején.


Aki esetleg kíváncsi, hogy ez a baleset mennyibe került az Cliót bérlő sofőrnek, az a cég honlapján megtalálja a választ: alapesetben akár 5000 euró önrészt is elkérhetnek tőle, de ha előtte a bérleti díjon felül pluszban még kifizetette a 200 eurós kiegészítő biztosítást, akkor maximum 2500 eurót hajthatnak be rajta.

Kövesse az Autó rovatot a Facebookon!
A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!