A gyüttmenteket megállíthatja az önazonossági törvény, de a lakások értékcsökkenését nem
Az ingatlanvásárlást nehezíti, valós pozitív hatása viszont valószínűleg nem lesz a települések önazonosságát védeni hivatott szabályozásnak.
A hamarosan visszatérő francia kisautó versenyváltozata a néhai Ferjáncz Attila miatt nálunk is sokak kedvence volt.
Alig pár nappal azután, hogy a franciák bejelentették: visszatér a 70-es és 80-as évek egyik legismertebb városi autója a Renault 5, máris elkészült a nemzetközi szinten is jól ismert magyar virtuáldizájner, X-Tomi átirata a prototípusra.
A koncepcióból kiindulva még agresszívebb, még aerodinamikusabb modellt rajzolt. Az X-Tomi által készített változat az eredeti Renault 5 Turbó formai jegyeit vette át, ahogyan a kocsit 1980 és 1985 között használtak a franciák a raliversenyeken. Az örökös magyar ralibajnok Ferjáncz Attila ezzel a középmotoros raliváltozattal 1981-ben lett harmadik a rali-Eb összesítésében.
Természetesen a kiszélesített kerékjáratokat, amelyek szögletesek és a kerékívek mögötti légréseket is átvette a tervező, amelyek annyira jellegzetesek voltak az eredeti modellen. Megjelent az R5 Turbo felirat is, valamint a fekete versenycsíkozás a vörös karosszérián.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Az ingatlanvásárlást nehezíti, valós pozitív hatása viszont valószínűleg nem lesz a települések önazonosságát védeni hivatott szabályozásnak.
Kigyulladt egy kioszk, a tűz átterjedt a kis boltokra, ahol egymás után robbantak fel a túlhevült gázpalackok.
Tusványoson Semjén beszélt Majkáról és arról is, mire számít, ha esetleg hatalomra kerülnek Magyar Péterék.
Témák és vélemények a világlapokból.