A gyémánt örök, de attól még lehet, hogy egy gép állította elő
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
Nem valami mágneses vihar miatt zavarodott meg egyszerre az autók elektronikája.
A Teslákban 2012 óta működik a távoli szoftverfrissítés funkció, amelynek segítségével az interneten keresztül érik el az autókat, így nem szükséges szevizbe gurulni egy-egy funkció vagy menüelem vagy hiba javításához. A legtöbb autógyártó termékei erre a mai napig nem képesek, egyebek mellett ez is versenyelőnyt jelent a Tesla számára.
A hibajavításokat vagy egyes új funkciók telepítését úgynevezett OTA (over-the-air) módon hajtják végre. Így frissítik a raktáron álló autók rendszerét is, ami kívülről is igen látványos az alábbi videó tanúsága szerint – írta az Electrek. Sok esetben egyébként nem csak technológiai kérdés a frissítés, hanem az autógyártók az ilyen tevékenységet a szervizekre bízzák, míg a Tesla maga üzemelteti a szoftvereket is, így frissítésbe nem kell külön partnert bevonni.
Számos autógyártó dolgozik hasonló fejlesztéseken, legutóbb a Ford jelentette be, hogy az elektromos Mustang Mach-E járművében már távolról frissítik a szoftvereket. Hasonlóra készül a General Motors és Volkswagen is az elektromos autóinál.
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
A Tisza Párt elnöke magyarázatot kér, és biztosítékot követel, hogy Oroszország nem avatkozik be a magyar választásokba.
Az alig egy héten belüli, immár negyedik esetről, ami még szombaton történt, egy fideszes fővárosi politikus tett közzé videót.
Horváth László nem ellensége a fesztiváloknak úgy általában, vannak köztük jók is, például az MCC Feszt.
A modell már jobban van, három hónapig pihent és gyógyult.
Van orbános, mészárosos, tiborczos változat is.