Orbán Ráhel vágyott rá, közpénzből megcsinálják: NER-szálakkal, állami támogatással jön az immerzív színház
Legalább 2,5 milliárdos állami támogatással hoznak létre turisztikai attrakciónak szánt látványszínházat a Millenárison.
A több évtizedes kora ellenére lényegében vadonatúj kis Citroënnek alaposan megkérik az árát.
A Citroën nem sokkal a második világháború után, 1948-ban a Párizsi Autókiállításon leplezte le 2CV típusjelzésű modelljét, vagyis a Kacsát. Az elérhető árú ikonikus személyautó egészen 1990-ig gyártásban maradt, és az évtizedek során a különböző változataiból összesen mintegy 9 millió darabot gyártottak le.
Viszont nagyon kevés maradt meg olyan kiváló állapotban, mint ez a példány, melyet ráadásul lényegében egyáltalán nem is használtak eddig élete során:
A mellékelt fotókon látható autó a gyártás vége felé látta meg a napvilágot, és 1991 márciusának végén lett forgalomba helyezve.
Az elmúlt közel három és fél évtizedben alig 582 kilométert tettek meg a piros fényezésű, fekete belsős és vászontetős kocsival.
A Németországban állomásozó 27 lóerős Citroën árcéduláján 35 990 eurós, vagyis átszámítva mintegy 15 millió forintos összeg olvasható.
Viszonyításképp, 9,9 millió forintból akár egy vadonatúj Citroën ë-C3 is vásárolható, mely 113 lovas villanyautó 320 kilométeres hatótávval kecsegtet.
Legalább 2,5 milliárdos állami támogatással hoznak létre turisztikai attrakciónak szánt látványszínházat a Millenárison.
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Érdekes részletek derültek ki az uniós külügyminiszterek hétfői tanácsülését követően, ahol Szijjártó Péter az Oroszországgal szembeni következő szankciós csomag vétóját jelentette be, Szlovákiával együtt.
A csádi stratup- és fintechguruként ismert Adam Medellának nagy tervei lehettek Magyarországon, ám a projektfinanszírozásra felkészített magyar cége működésének első teljes évéről határidőre nem adott számot.