Tovább gurulnak egy töltéssel a legújabb elektromos BMW-k

A bajor gyártó talált még néhány eddig szunnyadó kilométert villanyos szedánjai hajtásláncában.

  • HVG HVG
Tovább gurulnak egy töltéssel a legújabb elektromos BMW-k

A BMW négy évvel ezelőtt mutatta be általunk is alaposan letesztelt elektromos hajtásláncú i4-es szedánját, mely most némi frissítésen esett át.

A müncheni központú vállalat arról számolt be, hogy a BMW i4 alapmodelljei mostantól nagyobb távolságot képesek megtenni egy-egy töltéssel.

A hátsókerék-hajtású szimpla motoros i4 eDrive35 és az i4 eDrive40 fogyasztását az új szilícium-karbid félvezető alkatrészekkel szerelt új SiC inverternek köszönhetően 4,5 százalékkal sikerült csökkenteni, ami 22 kilométerrel nagyobb hatótávval kecsegtet.

BMW i4 eDrive40
BMW

A júliustól rendelhető új i4 eDrive35 428 kilométert, az i4 eDrive40 pedig 510 kilométert tud megtenni egy töltéssel.

Az i4 286 lóerős legolcsóbb alapmodellje jelenleg 21,5 millió forintba kerül Magyarországon, a 340 lovas erősebb verzióért pedig alaphangon 25,4 millió forintot kell fizetni.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.