Dühében összetört egy kamerát az ütőjével az orosz teniszező
Danyiil Medvegyev dühe feltehetően szertefoszlott, miután megnyerte a meccsét az Australian Open első fordulójában.
hvg.hu
A 418. kiemelt thaiföldi Kasidit Samrej volt a világranglista 5. Danyiil Medvegyev ellenfele az Australian Open első fordulójában, de a mérkőzés feszültebben alakult, mint az várható volt. Az orosz teniszező 6-2, 4-6, 3-6, 6-1, 6-2-re megnyerte ugyan a meccset, de a harmadik szett végén Medvegyev idegei nehezen bírták, hogy a thaiföldi ellenfele 2-1-re átvette a vezetést.
Medvegyev higgadtságának nem tett jót az sem, hogy egy feszült labdamenet során Samrejnek szerencséje is volt, amikor a hálóba vágódott labdával gyors irányváltoztatásra és sprintelésre késztette ellenfelét, aki az egyensúlyából kibillenve nem tudott mit kezdeni a győztes találattal.
Samrej, ahogy ilyenkor szokás, bocsánatot kért ugyan, de Medvegyevben ekkor már annyira felgyűlt a feszültség, hogy a háló közepén elhelyezett kis kamerán vezette le a frusztrációját: nemcsak a kamerát törte össze, hanem az ütőjét is, ezzel kiérdemelt egy bírói figyelmeztetést.
🇦🇺 Watch the 2025 Australian Open live on Eurosport and discovery+ 📺 News and coverage from the #1 sports destination and the #HomeofTennis in Europe. Watch Eurosport anytime, anywhere via: https://bit.ly/3boIVvd #AustralianOpen2025 #AusOpen #AO We bring you some of the biggest sports events in the world, such as Wimbledon, US Open, Australian Open, French Open, Olympic Games, The Davis Cup, WTA Finals, ATP Finals, French Open, amongst so many more.
Medvegyev a meccs után már sokkal jobb hangulatban volt, és azzal viccelődött, hogy ha a thaiföldi ellenfele minden meccsén olyan színvonalon játszik majd, mint ellene, akkor „jó élete lehet – pénz, lányok, kaszinó, bármi”.
Medvegyev háromszor jutott el az Australian Open döntőjéig, legutóbb tavaly, amikor Jannik Sinnertől kapott ki.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.