szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Közel egymillió eurót költ a következő két évben a dán Ecco cipőgyártó arra, hogy magyar márkabolt-hálózatot építsen ki - közölte az Ecco az MTI-vel szerdán.

Az Ecco már novemberben megnyitja két új boltját két budapesti bevásárlóközpontban, és az Aréna Plazában lévő Ecco bolt is visszakerül az üzemeltetést eddig végző viszonteladótól a gyártóhoz.

Az Ecco tervei szerint jövőre 3-4 boltot nyílik Magyarországon, a következő két évben pedig már 8-10 saját üzlet működhet az országban. A magyar üzletek irányítására a dán cég létrehozta magyar leányvállalatát Ecco Hungary Kft. néven. A társaság közleményében kiemelte: arra számít, hogy jelentősen bővül a kereslet a prémium kategóriájú cipők piacán Magyarországon, ahol jelenleg viszonylag kevés szereplő van még jelen.

A tavaly mintegy 17,5 millió párt forgalmazó cég bemutatta  idei őszi-téli kollekcióját is a magyar piacon - húzta alá közlemény.

Szikora Róbert szerint a fiatal zenészek olyanok, mint a hamburger

Szikora Róbert szerint a fiatal zenészek olyanok, mint a hamburger

Tajvant is elérte a tenger alatti hibrid háború, Kína lehet a háttérben

Tajvant is elérte a tenger alatti hibrid háború, Kína lehet a háttérben

Lassabb gazdasági növekedés, nagyobb áremelkedés jöhet Magyarországon – állítja a Költségvetési Tanács friss jelentése

Lassabb gazdasági növekedés, nagyobb áremelkedés jöhet Magyarországon – állítja a Költségvetési Tanács friss jelentése

Amerika kedvenceinek, a nagy pickupoknak is konkurenciát állít a BYD

Amerika kedvenceinek, a nagy pickupoknak is konkurenciát állít a BYD