szerző:
MTI

ATokaj Kereskedőház Zrt. azt szeretné, hogy a tokaji bor, mint márka bevezethető legyen a nemzetközi luxustermékek közé.

A tokaji bor, mint első számú nemzeti márkaértékként történő sikeressé tétele érdekében a legnevesebb helyi borászok és külföldi marketingszakemberek részvételével egy új luxusmárka létrehozásába kezd a Tokaj Kereskedőház Zrt.

Erről Tombor András, a társaság felügyelőbizottságának elnöke beszélt hétfőn Budapesten újságírók előtt. Elmondta: a márkaépítésben, amely a teljes borvidék termékeire vonatkozik a Tokaj Kereskedőház Zrt. a Claessens International segítségével kezd bele.

A nemzetközileg elismert cég tevékenységétől azt várják, hogy a tokaji bor, mint márka bevezethető legyen a nemzetközi luxustermékek közé. Erre a célra két évre 3 milliárd forint, azaz mintegy 10 millió euró áll rendelkezésre.

 

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Lehetséges-e nemet váltani, vagy nem nélkül élni?

Lehetséges-e nemet váltani, vagy nem nélkül élni?

Leikszelt a Honvéd a Puskás Akadémiával

Leikszelt a Honvéd a Puskás Akadémiával

Matolcsy nem akar beengedni két ellenzéki képviselőt a jegybankba

Matolcsy nem akar beengedni két ellenzéki képviselőt a jegybankba

Teljes a sorcsere a Jobbik pártalapítványában is

Teljes a sorcsere a Jobbik pártalapítványában is

Változókori tünetek 40 év alatt – Egyre több nőt érint a korai menopauza

Változókori tünetek 40 év alatt – Egyre több nőt érint a korai menopauza

Radar360: Éjszakába nyúló vita az EU-büdzséről, karate jön a tesiórán

Radar360: Éjszakába nyúló vita az EU-büdzséről, karate jön a tesiórán