szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

ATokaj Kereskedőház Zrt. azt szeretné, hogy a tokaji bor, mint márka bevezethető legyen a nemzetközi luxustermékek közé.

A tokaji bor, mint első számú nemzeti márkaértékként történő sikeressé tétele érdekében a legnevesebb helyi borászok és külföldi marketingszakemberek részvételével egy új luxusmárka létrehozásába kezd a Tokaj Kereskedőház Zrt.

Erről Tombor András, a társaság felügyelőbizottságának elnöke beszélt hétfőn Budapesten újságírók előtt. Elmondta: a márkaépítésben, amely a teljes borvidék termékeire vonatkozik a Tokaj Kereskedőház Zrt. a Claessens International segítségével kezd bele.

A nemzetközileg elismert cég tevékenységétől azt várják, hogy a tokaji bor, mint márka bevezethető legyen a nemzetközi luxustermékek közé. Erre a célra két évre 3 milliárd forint, azaz mintegy 10 millió euró áll rendelkezésre.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!