Nem tudják beszedni Andy Vajna tévéitől a jogdíjakat
Az Artisjus bírósághoz fordul az ügyben.
Az Artisjus bírósághoz fordul az ügyben.
A Székelyföldet átszelő Corona nemzetközi gyorsvonat jelenleg két ülő és egy fekvőkocsival közlekedik, holott szerintük négy kocsi sem lenne elég. A Corona nappal közlekedő párjával sincs minden rendben.
Havonta két-három nővér mond fel az intézményben. Kevés új jelentkező van, ráadásul sok kezdő is van köztük.
Egységesítené Brüsszel az okmányok biztonsági elemeit.
Erre 3,5 milliárdot adott az állam.
A tárgyalások megkezdését a tagországoknak is jóvá kell még hagyniuk.
És kocsmába is kevesebbet járnak – derül ki a 2017-es iparági összesítésből.
Az Európai Bíróság kimondta: egy vadsztrájk nem a társaságon kívül álló körülmény.
Semmi közük nincs azoknak az összegeknek a valósághoz, amennyit a pártok saját bevallásuk szerint elköltenek a választási kampányra. Húsz éve látszik, hogy a rendszerben kontroll nélkül folynak el a milliárdok, de a pártok megakadályozzák, hogy tenni lehessen ez ellen.
A KSH adatai alapján úgy tűnik, sokan ragadtak a mostaninál rosszabb feltételekkel törleszthető lakáshitelekben.
Az MTI a használt és új lakások előző év azonos negyedévéhez képest zajló árváltozását, valamint a használatba vett lakások és a kiadott új lakásépítési engedélyek számát ábrázolta.
Átadták a Pritzker-díjas építész egyetlen lakóépületét.
Az EU jövőjéről szóló vita elindításáról beszélt rég várt beszédében Emmanuel Macron. A francia államfő strasbourgi felszólalásában élesen bírálta a Brüsszelt hibáztató, illiberális politikával operáló kormányokat.
Az új áruhitelt vagy személyi kölcsönt igénylők harmada még a korábbi hitelét sem fizette vissza, 14 százalékuk pedig éppen, hogy túl van egy nagyobb tartozáson – a jegybank friss adatai szerint. Csúcsra járatják a hitelkártyákat is, 7 éve nem volt belőlük ennyi forgalomban – derült ki az RTL Klub híradásából.
Kifejezetten népszerű az ingatlanvásárlók körében a XI. kerület, mind a használt, mind az újépítésű lakások iránt nőtt a kereslet.
A NIF szerint a magyar törvények erre lehetőséget adnak, de ebből még gond lehet.
Nem szívesen mennek oda a közmunkások, ahol napi nyolc órát kell dolgozni.
Ahogy haladnak, 2023 előtt nem lesz kész a kibővített autópálya.
Egy budapesti székhelyű cégről van szó, de három magánszemély is több mint egymilliárddal tartozik.