EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
A kis bérlők intenzívebb reklámot vagy kisebb bérleti díjat szeretnének - írja a Napi Gazdaság.
Az Arena Plaza bérlői által használt belső számítógépes rendszerben megjelent levélben megköszönte a házban kapott "lehetőséget" a Baba Moon márkabolt, majd lehúzta a rolót - tudta meg a Napi. A távozás hírét Galyas André, az Arena Plaza igazgatója tompította: az ügyben csak 3-4 hét múlva lesz végleges döntés.
Az viszont tény, hogy az Arena Plaza kis bérlői levelet írtak a tulajdonosoknak, amelyben szeretnék elérni, hogy a működtetők a jelenleginél jobban reklámozzák a plázát vagy csökkentsék bérleti díjaikat. A jelenlegi látogatószám mellett ugyanis nem látnak esélyt befektetéseik megtérülésére. Galyas szerint a piacon az Arena reklámtevékenysége a legintenzívebb, és cáfolta azt a hírt, miszerint nem megfelelő a látogatószám.
Piaci elemzők szerint azonban már most látszania kellene az Arena látogatottságán, hogy meghatározó szereplő a piacon. Megítélésük szerint nem a marketinggel van gond, inkább az épület megközelíthetőségével - ám ez Galyas szerint adottság, amivel a kereskedők mindig is tisztában voltak.
Korábban a Lurdy Ház került bajba, nagyjából hasonló problémával kellett szembenéznie, mint most az Arenának. A Lurdyt azóta átpozicionálták és aprólékos munkával növekedési pályára állították.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.