Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
A fiatalokat megcélzó mobilmárka, a djuice kiválik − a nevét nemsokára Telenorra váltó − Pannon GSM Távközlési Zrt.-ből, és önálló lesz − közölte Biró Balázs, a márka vezetője.
A 18-20 munkatársból álló djuice-csapat kiválik a Pannonból és a márkának például saját marketingje, disztribúciója, kommunikációja, jogi részlege lesz, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Pannontól veszi majd. A djuice a jövőben csak a 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat.
Biró Balázs kifejtette: a márka mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Pannonnal is. A djuice márka jelenleg hat országban, 10 millió előfizetővel rendelkezik. Magyarországon 500 ezer a djuice-előfizetők száma, ezt az év végéig 100-200 ezerrel szeretnék növelni.
A tulajdonos, a norvég Telenor szabadkezet adott a magyar djuice csapatnak, hogy megújítsa a fiataloknak szánt nemzetközi márkáját, és növelje piaci részesedését. Biró Balázs szerint a fiataloknak más kell, mint az idősebbeknek: a telekommunikáció nem érdekli őket, csak az, hogy mindig mindenütt elérhetők legyenek. Mobilhasználati szokásaikat leginkább a partik, a barátok, a közösségi élet, valamint a divat határozzák meg. Fontos az is, hogy mindig elérhetők legyenek a közösségi oldalakon is.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az orosz elnök úgy véli, hogy országa gazdasága és hadserege elég erős ahhoz, hogy bármilyen további nyugati intézkedésnek ellenálljon.