Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Az emberek elsősorban az ár alapján válogatnak, amikor egy terméket megvásárolni készülnek. Ugyanakkor sok esetben fontos az érzelmi kapcsolat is az adott termékkel, meghatározó az is, hogy mennyire tartja értékesnek a vásárló az adott terméket. Tippek arra, hogyan is lehet egy terméket értékesebbé varázsolni, és sok esetben így az ártól is nagyobb részt függetlenül lehet eladni az felkínált árut.
A Business Insider összeszedett pár olyan szempontot, mellyel teljes áron – ha még drága a termék, akkor úgy is – el lehet adni szinte bármit, vagy legalábbis nagyobb lesz az esély erre. A legfontosabb, hogy a kiskereskedelemben dolgozók mennyire tekintik értékesnek azt a terméket, amit el akarnak a vásárlóknak adni.
Először is érdemes még azelőtt felkelteni az érdeklődést, vágyakozást a termék iránt, mielőtt azt még a vásárlónak prezentálná a kiskereskedelmi alkalmazott. Például érdemes lehet bedobni azt a mondadot, hogy "mindjárt hozom azt a terméket, amit imádni fog", vagy "várjon egy kicsit, és hozom az önnek tökéletesen megfelelő árut". Emellett nem csak odadobni érdemes a terméket a vásárlónak, hanem be kell azt inkább mutatni. Érdemes például két kézzel odaadni az árut, ez azt mutatja, hogy fontos, értékes termékről van szó.
A vásárlóknak a bemutatás után ki is kell próbálniuk a terméket, ezzel is jobban tudnak kötődni az adott áruhoz. Ha a potenciális vásárlók nekiállnak tapizni, bekapcsolni például a terméket, nagyobb az esélye, hogy meg is fogják vásárolni. Emellett nem igazán érdemes a termék jó tulajdonságairól beszélni, inkább segíteni kell a vásárlónak abban, hogy ő maga tapasztalja ezeket meg. Ha a kiskereskedelemben mindezt jól is akarják csinálni, akkor érdemes elpróbálni ezt az alkalmazottak között és később kiértékelni, hogy mi ment jól, illetve rosszul, aztán élesben is bevetni ezeket a kisebb praktikákat.
Végül álljon itt egy igen emlékezetes bolti eladás, melyben Rowan Atkinson kicsit túltolja a fent említett praktikák egy részét (eredeti nyelven Magyarországon nem elérhető a videó, az itt tekinthető meg, beilleszteni nem lehet) az Igazából szerelem c. filmben:
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.