Lefújnák az M0-s nyugati szakaszának továbbépítését

Már a bizottság előtt van az erről szóló javaslat.

  • hvg.hu hvg.hu
Lefújnák az M0-s nyugati szakaszának továbbépítését

A törvényalkotási bizottság módosító javaslata szerint mégsem épül tovább az M0-s nyugati szakasza. Kivennék ugyanis a Budaörs–Budakeszi–Nagykovácsi–Budapest (II. kerület) közötti szakaszt a törvényből. Arra hivatkozva tennék ezt, hogy "nem történt meg ennek a szakasznak a részletes szakági tervezése", ezért a nyomvonalat törölni kell az Ország Szerkezeti Tervéről.

Szeptember elején még arról cikkezett a sajtó, hogy hamarosan továbbépülhet az M0-s nyugati szakasza, 2020-tól kezdődhetnek meg a munkálatok az M0-M1 csomópontja és a 10-es számú főút közötti szakaszon. A parlament előtt lévő, a területrendezésről szóló törvényjavaslat is úgy tünteti fel ezt a szakaszt az Ország Szerkezeti Tervében, mint amelyre idővel sor kerül, a távlati gyorsforgalmi utak között – írja az Mfor.hu.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.

Minden idők legnagyobb ellenzéki erődemonstrációjára készül Magyar Péter, de kockázatos vállalás a Tisza-előválasztás

Minden idők legnagyobb ellenzéki erődemonstrációjára készül Magyar Péter, de kockázatos vállalás a Tisza-előválasztás

Jó eséllyel simán lekörözi majd a Tisza Párt ősszel startoló előválasztása nemcsak a hasonló, 2021-es ellenzéki akció 663 ezres adatát, de még a Nemzet Hangja szavazás 1,1 millió résztvevővel beállított saját rekordját is. A megvalósítás logisztikai rémálom lesz komoly buktatókkal, ráadásul a siker mellett politikai veszélyekkel is járhat.