Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Öt befolyásos magyar vállalkozót kell meggyőzni, hogy startupokat és találmányokat támogasson.
Február 18-án indul az RTL Klub új műsora, amelyben irodaépületek és éttermek helyett a képernyőn zajlanak majd az üzleti tárgyalások. A Cápák között című show-ban öt befolyásos magyar üzletember ismerhet meg ötleteket, startupokat, cégeket és találmányokat, amelyekbe saját pénzükkel beszállhatnak, befektetőként részesedést vásárolhatnak – már ha meggyőzik őket a vállalkozók.
A műsort Lilu vezeti, az öt befektető pedig Apró Anna, az egészségügyi szolgáltató Cor-a Zrt. egyik tulajdonosa, Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke, Balogh Péter, a Baconsult Kft. ügyvezetője, Fehér Gyula, a Ustream alapítója és Moldován András, aki a többi közt Jack’s Burger étteremlánc tulajdonosa.
A show alapötlete Japánból származik, a nagy sikerre való tekintettel Angliában már 2006 óta fut folyamatosan, ez alatt az idő alatt közel 4 millió dollárért vásároltak üzletrészt a befektetők. Már arra is volt példa, hogy egy korábbi vállalkozó, hatalmas sikert aratva ötletével, néhány évaddal később már befektetőként jelent meg a műsorban.
(Kiemelt képünkön Balogh Levente. Fotó: MTI/Bús Csaba)
Nagy titokban követte a kivándorló magyarokat az RTL Klub
Új showműsorok, saját gyártású krimisorozat, dokusorozat a külföldre költöző magyarokról - ezekkel várja a nézőket az RTL Klub 2019 tavaszán. Folytatódik A mi kis falunk, megújul a Barátok közt és új csatornán lesz látható az Éjjel-Nappal Budapest is.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.