Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A Stadler legújabb dizájnú Flirt motorvonatai szerdán álltak forgalomba a GYSEV vonalain.
Tízzel nőtt, így összesen húsz Flirt motorvonatból áll a Győr–Sopron–Ebenfurti Vasút (GYSEV) Zrt. flottája, miután lezárult a társaság harmadik beszerzési projektje. A vonatok a GYSEV teljes villamosított vonalhálózatán szállítják az utasokat.
A GYSEV 2013 és 2015 között két projekt keretében tíz új motorvonatot vásárolt, és 2016-ban jelentette be, hogy megduplázza Flirt vonatainak számát. Az új generációs motorvonatok megfelelnek a legújabb úgynevezett Crash ütközési normáknak, nagyobb biztonságot nyújtva a mozdonyvezetőknek, emiatt az új járművek az előző generációs, a MÁV-nál is ismerős Stadler Flirt motorvonatoknál 2,8 méterrel hosszabbak.
A 77,1 méter hosszú, négyrészes motorvonatok összesen 208 ülőhellyel rendelkeznek és 39 másodperc alatt érik el nulláról az óránkénti 120 kilométeres sebességet.
A vonatokat légkondicionálóval, utastájékoztató és kamerarendszerrel, wifivel, mobiltelefonok, tabletek és laptopok töltésére alkalmas hálózati csatlakozókkal szerelték fel.
A járművek részben magyar gyártásúak, a Stadler szolnoki üzemében gyártották le a vonatok alumínium kocsiszekrényeit, ott festették zöldre, sárgára, valamint szürkére és ott szerelték be a svájci gyártású forgóvázakat a járművekbe.
Így az országban összesen 143 Flirt motorvonat közlekedik, 123 a MÁV-Start, 20 a GYSEV vonalain.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.