Százmilliós kampányokkal népszerűsíti Magyarországot külföldön a Fidesz kedvenc reklámosa

Balásy Gyula két cége nyerte meg a Turisztikai Ügynökség 10 milliárdos keretszerződését. Legalább 20 darab, legalább 100 millió forintos kampányt fognak lebonyolítani, India is a potenciális célpontok közt.

Százmilliós kampányokkal népszerűsíti Magyarországot külföldön a Fidesz kedvenc reklámosa

A New Land Media Kft. és a Media Dynamics Kft. nyerte el a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség 10 milliárd forint értékű, „médiaügynökségi és kutatási feladatok ellátására” kötött keretszerződését – derül ki az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetményből. Mindkét cég a kormány jól bejáratott kommunikátora, Balásy Gyula érdekeltsége.

6,3 milliárdos osztalékot vett ki idén a kormányplakátokat készítő üzletember

A mérleg másik oldalán a két kegyvesztett volt kommunikátor, Csetényi és Kuna cégei jócskán visszaestek a fénykorhoz képest.

Az átfogó kampányok száma tervezetten évente 9 db, amelyből tervezetten 3 db belföldön, 6 db külföldi célpiacokon (az alábbi célpiacok bármelyikén, illetve több célpiacon párhuzamosan) kerül megvalósításra – olvasható a hirdetményben. Egy kampány átlagosan minimum 4, maximum 8 hétig tart.

A keretmegállapodás alapján megkötendő egyedi szerződések száma a keretmegállapodás időtartama alatt várhatóan legalább 20 db lesz, melyből legalább egy szerződés legalább 9 hónapos időtartamra szól. A szerződések átlagértéke a legalább nettó 100 millió Ft-ot meg fogja haladni, de akár ennek többszörösét is elérheti.

Megbízható kezekbe került az országimázs kommunikációja

Megalakult a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) kommunikációs ügynöksége, holott két évvel ezelőtt éppen azért hozták létre az MTÜ-t, hogy minden feladat, különösképpen pedig a kommunikáció egy kézben legyen.

Kiemelt fókuszban az alábbi országok lesznek: Európa, kiemelten: Egyesült Királyság, Spanyolország, Németország, Olaszország, Franciaország, Ausztria, Lengyelország, Csehország, Románia, Szlovákia, Hollandia, Izrael, Kína, Oroszország, Amerikai Egyesült Államok, Kanada

Egyéb potenciális régiók/célországok lehetnek: Dánia, Norvégia, Finnország, Svédország, Törökország, Svájc, Írország, India, Öböl-menti országok (főként EAE és Katar).

Mindent leural a médiapiacon Orbán Viktor világhírűvé vált módszere

A hirdetési piac megszállásával pénzügyileg is ellehetetleníti a független médiumokat a kormány. Orbán Viktor mesterműve a bankrendszer átalakításától a Pecina-féle strómanok mozgatásáig terjed.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Budapesten is kitart a jó minőség mellett Wolfgang Puck és fia, Byron Lazaroff-Puck – deklaráltan meg is kérik az árát. A világ egyik legismertebb séfje ma is töretlenül aktív a globális étteremhálózatának ügyeiben, de a Spago éttermeket már fiára bízza. Apát és fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.