Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Még tartanak a vizsgálatok.
Augusztus közepére várható a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Hidak és Szerkezetek Tanszék által elvégzett vizsgálatok befejezése és az eredmények teljes körű értékelése az M0-ás autópálya hídjáról, és ezt követően határozható meg a további intézkedések indokoltsága és tartalma, dolgozható ki a részletes ütemezés – közölték a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. honlapján.
A közlemény szerint a NIF Zrt. minden szükséges intézkedést megtesz "a térség közlekedési helyzetének megnyugtató rendezése érdekében", és arra törekszik, hogy az autósok lehetőség szerint mielőbb újból használhassák a hidat. "A beruházó a várható forgalmi helyzetről a vizsgálati eredmények ismeretében augusztus közepén ad tájékoztatást" – írták a csütörtökön megjelent kommünikében.
Az M0-ás Hárosi Duna-hídját közel egy hónapig lehetett haszálni az átadást követően, utána ugyanis lezárták.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.