szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A koronavírus-járvány élezheti a feszültséget.

A Wizz Air azt kérte az utasoktól, hogy a repülőjegy-foglalásukhoz inkább a légitársaság saját csatornáit válasszák, mert így kapnak gyorsan információt a változó viszonyokról. A légitársaság szerint ha utazási irodán keresztül foglalnak az ügyfelek, nem tudnak kapcsolatba lépni velük, hiszen az irodák saját hitelesítő adataikat használják a jegyek lefoglalására, és a Wizz Airtől kapott értesítéseket ritkán továbbítják az utasoknak.

A Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) szerint azonban ez nem igaz, hiszen jogszabályi kötelezettségük a teljes körű tájékoztatás – írta a Magyar Nemzet a hozzájuk juttatott MUISZ-közlemény alapján.

Ők arra hívták fel a figyelmet, hogy ha az utasok közvetlenül a légitársaságnál foglalnak, az út lemondása, vagy annak a halasztása esetén nem számíthatnak teljes körű segítségre egy vis maior helyzetben. Az utazási irodák nem emelt díjas ügyfélszolgálata ugyanis a repülőjegyekhez kapcsolódó feladatok mellett szükség esetén intézi a szállások, transzferek módosítását, és azt is, ha azokat le kell mondani.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!