Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Átlagosan nagyjából egy százalékkal lett drágább az élet egy hónap alatt. Tavaly januárhoz képest 2,7 százalékkal emelkedtek az árak.
Januárban átlagosan 2,7 százalékkal nőttek az árak az előző év azonos hónapjához képest – közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH). Tavaly januárhoz képest
Az élelmiszerek között elég nagy a szórás. Az étolaj átlagos ára 16,3 százalékkal lett több, a cukoré 11,7, a munkahelyi étkezésé 8,9, a szezonális zöldségeké és gyümölcsöké 8,0, a liszté 7,1, a párizsi, kolbászé 6,6, a kenyéré pedig 6,0 százalékkal emelkedett. Csökkent ugyanakkor a sertés- és baromfihús ára, előbbi 6,3, utóbbi 0,7 százalékkal.
2020. decemberhez viszonyítva átlagosan 0,9 százalék az emelkedés. Lényegesen, 4,3 százalékkal lettek drágábbak az idényáras élelmiszerek, mint a burgonya, friss zöldség, gyümölcs. Ennél is jobban, 5,6 százalékkal nőtt a postai szolgáltatások ára, ugyanakkor az összes szolgáltatást nézve csak 0,5 százalékos az emelkedés. A szezon végi kiárusítások miatt a ruhák viszont olcsóbbak lettek 2,8 százalékkal a KSH kimutatása szerint.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiányoznak az uniós támogatások, más forrásokat kell keresni, ebben nyújt segítséget Klaus Mangold a MÁV-nak 100 millió forintért.