szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Az Amazon először megpróbálta letagadni, most viszont elismerte, hogy a futáraiknak sokszor tényleg nincs lehetőségük mosdóba menni.

Bocsánatot kért az Amazon vállalat Mark Pocan amerikai kongresszusi képviselőtől, amiért megpróbálták letagadni a csomagküldő szolgálatnál uralkodó mostoha munkakörülményeket - tudósít az ABC News.

Az Amazon egyik vezető tisztviselője korábban arról értekezett a Twitteren, hogy milyen progresszív munkahely az Amazon - erre válaszul a wisconsini képviselő közölte, hogy azért a 15 dolláros óradíj nem nevezhető progresszívnek, főleg, ha arra kényszerítik a dolgozókat, hogy ásványvizes palackba vizeljenek.

Az Amazon ezt az állítást kezdetben azzal próbálta bagatellizálni, hogyha ez tényleg így lenne, senki nem dolgozna náluk. Utóbb viszont elismerték, hogy a futáraik sokszor valóban nehezen tudnak időt szakítani a mosdóra, főleg vidéki útjaik során. A járványhelyzet ráadásul még jobban nehezíti a helyzetet, mivel sok nyilvános vécé bezárt az Egyesült Államokban. A palackba vizelés problémája pedig az egész csomagküldő iparágban jelen van, legalábbis az Amazon állítása szerint. 

A cég minden esetre fogadkozik, hogy keresik a megoldást a problémára, bár egyelőre maguk sem tudják, mi lesz az.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Tech

Mi az Amazon sikerének titka? Hogyan vehetik át a magyar webshopok?

A webshopoknak meg kell tudni felelniük az átalakuló felhasználói igényeknek ahhoz, hogy talpon tudjanak maradni a globális nagyágyúk mellett. Költséghatékonyság, rugalmasság, fenntarthatóság – csak néhány olyan tényező, amely biztosíthatja a sikert, és könnyedén megvalósítható az Amazon, vagy éppen az eBay és az AliExpress által is használt módszer, az ún. microservice architektúra segítségével. Ezt állítja elemzésében a vállalati informatikai megoldásokat szállító Stylers Group, és egyúttal el is magyarázza, mit takar pontosan ez a titokzatosnak tűnő fogalom és vajon hogyan profitálhat ebből egy magyar webshop.