szerző:
Lengyel Miklós
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

"A legjobb lehetőséget kínáljuk több millió kreatív embernek a megélhetésre"- nyilatkozta Mark Zuckerberg a Facebook legújabb elképzeléséről, mely szerint a következő másfél évben egymilliárd dollárt költenek arra, hogy vonzó tartalmak jöjjenek létre a közösségi oldalon.

Óriási a verseny, és a Facebook csak az egyik olyan vetélytársak között mint a TikTok, a Snap, a YouTube és a Twitter, melyek mind hasonló terveket forralnak - írja a Forbes, amely gyorsan hozzáteszi, hogy tavaly a Facebook forgalma 86 milliárd dollár volt. Ehhez képest az egymilliárd dollár nem is olyan sok, különösen hogyha figyelembe vesszük, milyen ravasz üzleti konstrukcióról van szó.

Mark Zuckerberg ugyanis úgy ajánl együttműködést az influenszereknek, hogy végső soron a Facebook hirdetési bevételei is növekedjenek. A hirdetési jövedelmek ugyanis megoszlanak az influenszerek és a Facebook között.

És bár a sikeres influenszerek valószínűleg nem sokáig maradnak meg a Facebook keretei között, de addigis szép hirdetési jövedelmeket hoznak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!