Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Korábban remek megbízásai voltak, de valamiért elpártoltak tőle a NER-es cégek.
Romániában bukkant fel Homlok Zsolt, miután kiesett Mészárosék piksziséből – írja a 24.hu. Egy 65 millió eurós (durván 25 milliárd forintos) romániai vasúti megrendelésre startolt rá Homlok egyik cége, egy konzorcium tagjaként.
A Temesvár Keleti Pályaudvarát (Timişoara Est) a reptérrel összekötő, valamint a Maros-völgyében (de már Arad megyében) a IV-es páneurópai vasúti folyosón lévő, Radna felé tartó vonal rekonstrukciójára tavaly októberben írták ki egy közbeszerzést.
A február 15-ei jelentkezési határidőre három cég és két konzorcium adott be ajánlatot, ezek egyike a a Precon Transilvania SRL (projektvezető) – Homlok Románia Kft. – Drum Asfalt trió.
A projektvezetésre bejelentkezett Precon Transilvania céget 2019-ben jegyezték be Nagyváradon, 2022-ben átszámítva körülbelül 2,44 milliárd forint árbevételt és 228 millió forint profitot ért el a 93 alkalmazottat foglalkoztató cég.
A vállalkozás jelenleg vitában áll az állami autópálya-építővel (CNAIR), miután hiába írták alá a szerződést tavaly a Bisztraterebes (Chiribiş) – Bihar (Biharia) közötti autópálya-szakasz építésére, a munkálatokat nem kezdték el.
Ahogy arról korábban már írtunk, Homlok Zsolt volt az, aki elvette Mészáros Lőrinc Ágnes nevű lányát, aztán elég sok megrendelést kapott vállalkozása. Íme pár találat az elmúlt évekből:
Aztán jött a hír a válásról, így Homlok Zsoltról a hvg.hu utoljára akkor írt, amikor a korrupciókutatók közölték, hogy jó hír nekik Mészáros lányának válása, hiszen a volt vő a szakítás előtti és utáni eredményessége a közbeszerzési eljárásokon jó összehasonlítási alapot nyújthat a magyarországi korrupciós kockázat indikátorainak feltérképezésében.
Jó hír a korrupciókutatóknak Mészáros lányának válása
A Corruption Research Center Budapest szerint a volt vő válás előtti és utáni eredményessége a közbeszerzési eljárásokon jó összehasonlítási alapot nyújthat a magyarországi korrupciós kockázat indikátorainak feltérképezésében.
Homlok idén januárban alapította meg a Homlok Románia Kft.-t, amelyről már akkor megírtuk, hogy a fő tevékenysége a vasútépítés. Azt is lehetett már ekkor tudni, hogy a román vasútvonalak 73 százalékának lejárt a tervezett élettartama, a 2023-as és a 2024-es költségvetésben vasúti pályafelújításra előirányzott forrásokból pedig 33 kilométernyi pályát lehet korszerűsíteni, ami a lejárt élettartamú vágányok alig több mint 3 ezrelékét teszi ki.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.