Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Elon Musk elektromos autós cége Sanghajban működtet gigagyárat, az innen importált kocsikra az alap vám mellett pótvám rakódik, ami nem tetszik a világ leggazdagabb emberének.
Több kínai autógyártó és a BMW mellett Elon Musk cége, a Tesla is jogi lépéseket tesz a Kínából származó elektromos autókra kivetett európai uniós büntetővámok ellen. Az amerikai elektromosautó-gyártó a hétfőn nyilvánosságra hozott bírósági dokumentumok szerint múlt szerdán nyújtotta be panaszát az Európai Bíróság illetékes kamarájához.
A BMW, a kínai BYD, Geely és SAIC gyártók, valamint a CCCME importőrszövetség jogi lépéseket tesz a Kínában gyártott elektromos autókra kivetett uniós pótvámok ellen. Az EU szubvencióellenes vizsgálatokat követően vezette be a kiegészítő vámokat.
A pótvámok a BYD-re kivetett 17 százaléktól a SAIC-ra vonatkozó 35,3 százalékig terjednek, a szokásos tízszázalékos vámokon felül. A BMW Kínából importálja az elektromos Minit, amelyre 20,7 százalékos büntetővám vonatkozik. A Tesla a sanghaji üzemében gyártja a Model 3-at, a járművekre 7,8 százalékos pótvám vonatkozik.
(MTI)
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.