Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Három balatoni települést érint a felújítás.
„7,5 milliárd forint áll rendelkezésére az Építési és Közlekedési Minisztériumnak, hogy megindítsák többek között a Balatonfüred–Tapolca–Keszthely-vasútvonal villamosításának tervezését” – jelentette be Navracsics Tibor közigazgatási és területfejlesztési miniszter a Facebookon.
A miniszter egy vasútállomáson beszélt a fejlesztésekről, ahol azt is elárulta, hogy a villamosítással egy időben megkezdődik a Balatoni Körvasút tervezése is, majd hozzátette, hogy reményei szerint minél előbb megvalósul mindkét beruházás.
2017 őszén ért véget a Balaton déli parti vasútvonal felújítása, a 103 milliárd forintos projekt hatására lényegesen megemelt sebességet, lecsökkent menetidőt és megújult állomásokat kaptak az arra vonatozók.
Az igény pedig már ekkor felmerült, hogy a hazai turisztika szempontjából jelentős észak-balatoni vonallal is kezdjenek valamit. Az erre irányuló projekt legnagyobb részét a villamosítás teszi ki, amely önmagában nem old meg semmilyen problémát egy korábbi cikkünk szerint:
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Az amerikai elnök bejelentette az Egyesült Államok új vámjait.