Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A cég nyeresége kevesebb mint felére csökkent az első félévben.
Rendkívül összetettnek minősítette az autógyártás jelenlegi üzleti környezetét a Mercedes-Benz vezérigazgatója, Ola Källenius a Handelsblatt üzleti napilapnak adott interjúban.
Az autógyártás kemény üzlet, most még inkább, mint valaha”
– nyilatkozta.
A cégvezető három fő okot emelt ki, amelyek miatt a vállalat jelenleg nagyon nehéz helyzetben van. Elsőként azt, hogy az Egyesült Államok által az Európai Unióból származó importtermékekre, többek között az autókra kivetett vámok zavarják a globális kereskedelmet és negatívan hatnak a vállalatra.
Másodszor, a több mint száz autógyártó közötti kiélezett verseny Kínában visszafogott fogyasztói keresletet eredményezett a luxusszegmensben.
Harmadszor, az elektromos járművekre való átállás a vártnál hosszabb időt vesz igénybe, ami arra kényszerítette a Mercedest, hogy egyszerre több hajtástechnológiába fektessen be.
Ezek a tényezők járultak hozzá a Mercedes-Benz nettó nyereségének jelentős, 55,8 százalékos csökkenéséhez az első fél évben – mondta a vezérigazgató.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Hát, ha ez egy mezőgazdasági üzem, akkor annak igen furcsa – írta Hadházy.
Az otthonosan berendezett mórágyi buszmegállóban minden a tűz martalékává vált.
A focista szerint jó csapatot alkotnak.