Coaching
Ahhoz, hogy kiváló képességű vezetőknek coachingot nyújtsunk, szükség van valami plusz dologra. A coachnak olyan partnerré kell válnia, aki az üzleti eredmények elérése érdekében ugyanannyi érzelmet fektet a közös munkába, mint ügyfele. Erőt és bátorságot kíván, hogy a kritikus pillanatokban szembe tudjon nézni a vezetővel, és közölni tudja vele a kendőzetlen igazságot. Őszintén, egyenes szóval, mégis empatikusan, ügyfele érzéseire nyitott szívvel. Olyan emberként, akinek az esze és a szíve is a helyén van.
O’Neill megtanítja, hogyan foglalkozzon a coach ügyfeleivel azoknak az „erőtereknek”, vagyis a szervezeten belüli érzelmi és – tág értelemben vett – politikai légkörnek a figyelembe vételével, amelyeket ők maguk hoznak létre, s amelyekre reagálnak. Ezek az erőterek a vezetőt és a coachot egyaránt behálózhatják, és hozzájárulhatnak hibás döntéseikhez. A coach önmenedzsmentjével kapcsolatos megfigyeléseit és rendszerszemléletét O’Neill egy négy fázisból álló módszertannal támasztja alá, amelynek része a szerződéskötés, a tervezés, a közvetlen beavatkozás és a tapasztalatok összegzése.
A Vezetői coaching tudományterülettől és szakmai háttértől függetlenül szól mindazoknak, akiket érdekel, hogyan lehet segíteni a vezetőknek abban, hogy dilemmáik sikeres feloldása közben megszerzett tudásuk az általuk vezetett szervezet eredményeiben közvetlenül megnyilvánuljon.
Coaching - A vezetői szerep és feladat tudatosítása Bolti ár: 5 500 Ft Oldalak: 336 Borító: kemény, védőborító Kiadás éve: 2008 Szerző: Mary Beth O'Neill | |
A megrendelt könyveket a GTR segítségével az ország bármely pontjára díjmentesen szállítjuk az Ön által megadott címre. |