szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Se pénteken, se a hétvégén nem fogjuk sokat látni a napot, a legmagasabb hőmérsékletek 5 és 10 fok között alakulnak.

Pénteken az ország nagy részén túlnyomóan borult, párás, helyenként tartósan ködös idő lesz, de főként délen, délkeleten, illetve északnyugaton átmenetileg felszakadozik a felhőzet. Számottevő csapadék nem várható, azonban helyenként szitálás előfordulhat. Általában mérsékelt marad a légmozgás, de nyugaton, északnyugaton megélénkül a déli szél.

A legalacsonyabb éjszakai hőmérséklet -1 és +6 fok között valószínű. A legmagasabb nappali hőmérséklet 4 és 10 fok között alakul – jelenti az Országos Meteorológiai Szolgálat.

Szombaton is csak néhol szakadozhat fel a felhőzet, süthet ki a nap. Szitálás is előfordulhat. A változó irányú szél gyenge vagy mérsékelt lesz. A legalacsonyabb éjszakai hőmérséklet 1 és 6, a legmagasabb nappali hőmérséklet 5 és 10 fok között alakul.

Vasárnap nagyobbrészt borult idő várható, de kisebb körzetekben átmenetileg csökkenhet a felhőzet. Helyenként szitálás is valószínű. A déli szél mérsékelt marad. A legalacsonyabb éjszakai hőmérséklet 1 és 6, a legmagasabb nappali hőmérséklet 5 és 10 fok között alakul.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Teljes őrület, vagy van benne logika? Mit mond a játékelmélet Trump ámokfutásáról?

Teljes őrület, vagy van benne logika? Mit mond a játékelmélet Trump ámokfutásáról?

Majka a politikusoktól félti a „Bindzsisztán” szót, védjegybejelentést tett

Majka a politikusoktól félti a „Bindzsisztán” szót, védjegybejelentést tett

Itt a Nagy Márton-i őrület: pár nap alatt 400 milliárd forint szakad a lakosságra, 2,2 ezer milliárdról kell dönteni

Itt a Nagy Márton-i őrület: pár nap alatt 400 milliárd forint szakad a lakosságra, 2,2 ezer milliárdról kell dönteni

A németek sem száguldoznak a sebességkorlátozás nélküli autópályákon: valójában ennyivel hajt az átlag

A németek sem száguldoznak a sebességkorlátozás nélküli autópályákon: valójában ennyivel hajt az átlag