Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az uniós közbeszerzési értesítőből derült ki, hogy a Colas és a HE-DO Kft. lett a befutó.
Kiderült, kik építik meg az Eger és az M3-as között futó gyorsforgalmi utat: a HE-DO és a Colas lett a befutó.
A Magyar Építők azt írja, tavaly novemberben adta át az M25-ös út Egerben véget érő északi pályáját a Colas Út Zrt., a HE-DO Kft. és a KM Építő Kft. konzorciuma, a déli szakaszon két alprojektre bontották a beruházást, ezeken szintén a Colas és a HE-DO dolgozik: összesen 15 kilométernyi pályát adnak át az autópálya és Andornaktálya között.
Most az uniós közbeszerzési értesítőből kiderült: szintén a He-Do és a Colas építi meg az M25-ös maklári leágazását is, mely a Bosch autóalkatrészeket gyártó helybeli üzeméhez is kapcsolatot teremt. Az építkezés 1,13 milliárd forintba kerül, a költségeket az Európai Unió állja.
A hvg.hu nemrégiben írt arról, hogy Orbán Viktor miniszterelnök 2015-ben sokat ígért a megyei jogú városoknak, egyebek között azt, hogy 2018-ig minden magyarországi autópálya eléri az országhatárt. A határidő lejárt, és még mindig van olyan beruházás, amelyik el sem kezdődött. Az azonban már látszik, hogy kik járhatnak jól a Modern Városok Program útépítéseinél.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.