szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Napok óta a Facebookon kering az a 198-as buszon történt, állítólagos eset, amikor a buszsofőr jegyet, majd személyit követelt egy 80 év körüli botos férfitől, majd lezavarta a bácsit a buszról. A BKK kivizsgálja a történteket, bár az idős férfi nem jelentette az esetet. Ha az eset valós, megteszik a szükséges lépéseket.

"Azonnal jöjjön előre" – rivallt rá állítólag a 198-as busz sofőrje augusztus 30-án arra a 80 év körüli bácsira, aki tévedésből a középső ajtónál szállt fel a buszra. A sofőr először jegyet, majd személyi igazolványt kért durva stílusban a bottal közlekedő, idős férfitól, majd amikor nem kapott, lezavarta a buszról az idős férfit.

A Facebookon egy szemtanú által leírt esetről a BKV Figyelő blog alapján a hvg.hu is beszámolt.

A Budapesti Közlekedési Központ a történtek azonnali kivizsgálását kérte a BKV-tól. A vizsgálat eredményéről a későbbiekben adnak írásbeli tájékoztatást – tájékoztatta a BKK a hvg.hu-t.

"A blogbejegyzésben leírt eset főszereplője, az idős bácsi sajnos eddig nem jelentkezett ügyfélszolgálatunknál, hivatalos megkeresés nem érkezett. Amennyiben a kivizsgálás után fény derül arra, hogy a történet valós, abban az esetben a munkáltató megteszi a szükséges intézkedéseket, és elnézést kérünk a járművezető udvariatlan viselkedéséért" – írták.

A BKK számára kiemelten fontos, hogy javítsa a budapesti tömegközlekedés színvonalát, és egyre többeket ösztönözzön arra, hogy autója helyett a közösségi közlekedést válassza. Társaságuk szolgáltatói tevékenységével nem egyeztethető össze ez a viselkedés – olvasható a közleményben.
 
 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!