szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Megjöttek az előzetes számok, az olimpia alatt belehúztak a köztévében.

Május és augusztus 13. között a magyar kormány 10481-szer jelentette meg a kvótanépszavazással kapcsolatos reklámjait – és ez még csak társadalmi tájékoztatás volt, az igazi kampány még csak most jön.

A Kreativ.hu a Kantar Media előzetes adatai alapján részletezi, hogy legtöbbször a tévét nézők szembesültek a hirdetésekkel, ott több mint 6 ezer megjelenés volt. Ennek harmada köztéri plakátokon jött szembe, a többi rádió, napilap és elenyésző részben folyóírat. Az internetes megjelenésekről még nincsenek pontos adatok.

A lap azt írja, az olimpia alatt a Miniszterelnökség ráerősített az MTVA-s felületekre, 9 nap alatt az M1-en ezek a hirdetések futottak legtöbbször, összesen eddig 140 alkalommal. Az M4-en még ennél is durvább a szám, 200 fölé emelkedett, az összes reklámidő csaknem ötödét tette ki.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!