Hozz létre egy linket előfizetéssel nem rendelkező barátaid számára

Bugyikat akasztottak a Metropol kiadójának székháza elé

Vélhetően arra reagálva, hogy a propagandalap arra biztatja olvasóit, hogy fotózzanak az utcán rövid szoknyás nőket.

  • HVG HVG
  • +${remainingCount} szerző
Bugyikat akasztottak a Metropol kiadójának székháza elé

Rózsaszín szalaggal összekötött bugyikat akasztott ki valaki a kormánypárti propagandakiadványokat összefogó Mediaworks kiadó Üllői úti székháza elé – írja a Telex.

A portál szerint ez egy tiltakozó akció lehet amiatt, hogy az utcán ingyenesen terjesztett Metropolban szerdán arra biztatták az olvasókat, hogy fotózzanak az utcán rövid szoknyás nőket, és közzé is tettek néhány fotót olyan nőkről, akiknek feltehetően nem volt tudomásuk arról, hogy lefényképezik őket.

Még aznap 50-60 fiatal tüntetett a Mediaworksnél, akik többek között azt kiabálták, hogy „a zaklatás nem újságírás”. Hodász András egykori katolikus pap pedig arra hívta fel a figyelmet, hogy nagyon sok nő szenved el szexuális zaklatást a tömegközlekedésen, és egy mozgalom létrehozását javasolta az áldozatok védelmében.

A Metropol korábban hajléktalan embereket gyalázott előszeretettel: 2021-ben „koldustérképet” tettek közzé, amiért egy évvel később negyedmillió forintos bírságot kaptak a Médiatanácstól, de ez sem tántorította el őket attól hogy utána például „Csövesterror Óbudán” címmel írjanak kirekesztő hangnemben a témáról. A fővárosi vezetés munkájával, illetve ellenzéki politikusokkal és közéleti szereplőkkel kapcsolatos cikkeik miatt pedig számos alkalommal kellett helyreigazítást közölniük.

Jó sokat költött a MÁV felújításra, csak nem ott, ahol szükség volt rá: kellett a pénz a Budapest–Belgrádra

Jó sokat költött a MÁV felújításra, csak nem ott, ahol szükség volt rá: kellett a pénz a Budapest–Belgrádra

A magyar vasút olyan, mint a magyar oktatás vagy az egészségügy: rendkívül elhivatott emberek hatalmas munkája kell ahhoz, hogy ellensúlyozzák, mennyire kevés pénzt ad az állam. Ami pénz a vasútra megy, az arra jó, hogy a menetrend ne nagyon romoljon, a legrosszabb kocsikat lecseréljék, na és hogy a Budapest–Belgrád vasút épüljön.