Új munkahely: a hét leggyakoribb hiba, amit egy vezető elkövethet
Így kérhetsz eredményesen fizetésemelést
Különösebb közvélemény-kutatás nélkül is bízvást állítható, hogy a legtöbben hisznek abban, hogy magasabb fizetést is megérdemelnének, mint amennyivel pillanatnyilag kénytelenek beérni. De nincs bátorságuk emelést kérni, mert nem tudják, hogy miként is tehetnének ilyesmit a kategorikus visszautasítás veszélye nélkül.
Az unalom miatt váltanak állást a menedzserek
Nem a kevésnek érzett pénz, nem is a karrierlehetőségek hiánya, hanem az unalom, a kihívás hiánya motiválja munkahelyváltásra a menedzsereket – derül ki egy tanulmányból.
Mit tehetsz, ha sikeresebb karriert szeretnél?
A legtöbb ember azért fásul bele a munkába, mert már eleve nem kedveli igazán, amit a fizetéséért tennie kell, illetve a csak lassan változó, vagy mozdulatlanságba dermedt munkakör, s a mindig ismétlődő feladatok lassan elfeledtetik vele ambícióit, ami elvezet magánélete elszürküléséhez is. Ezért az életed elsilányulása még igen magas pozícióban is utolérhet! Van azonban kiút…
Hét tipp az eredményes vezetővé váláshoz
A sikeres menedzsment jellemzője, hogy olyan ember áll a középpontjában , akit a többiek hajlandóak követni. Másfelől minden lépés, amit valaki egy munkahelyen tesz, befolyással lesz arra, hogy a munkatársai követni fogják-e egyszer, azaz vezetővé válhat-e?