Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A francia-holland Air France KLM 2500-3000 fős létszámleépítést tervez az elkövetkező két évben - erősítette meg szerdán a La Tribune című párizsi pénzügyi lap értesülését a légitársaság szóvivője.
Elbocsátások nélkül, 2500-3000 állás megszűnését jelentettük be április 7-én az Air France középvezetőinek - közölte a jelenleg 70 ezer főt foglalkoztató légitársaság szóvivője.
A La Tribune úgy tudja, hogy a nyugdíjba vonulók és a határozott idejű munkaszerződéssel foglalkoztatottak posztjait számolja fel fokozatosan az Air France KLM. A 2008-2009-es költségvetési évben, amely március 31-én zárult, 2400 állás szűnt meg a légitársaságnál, így három év alatt összesen ötezer munkahelyet számolnak fel.
Az újság azt is nyilvánosságra hozta, hogy márciusban 9,4 százalékkal csökkent az Air France KLM utasforgalma, s az első negyedévben közel 650 millió eurós veszteséget könyvelt el a légitársaság, amely májusban közli a márciusban zárult költségvetési év eredményeit. A lap szerint 200 millió eurós deficitről van szó.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.