Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Szollár Domokos tölti be a Mol-csoport nemzetközi kommunikációs és társasági marketing vezető pozícióját október 1-jétől - közölte az olajcég.
A pozíció Somlyai Dóra, a Mol kommunikációs igazgatója közvetlen irányítása alá tartozik, Szollár Domokos a feladatkört Johannes Vettertől veszi át, aki 2009 óta irányította a csoport nemzetközi kommunikációját. Johannes Vetter a vállalatcsoporton kívül, Ausztriában folytatja karrierjét, és a Molt külső tanácsadóként támogatja a jövőben.
Szollár Domokos az elmúlt egy évben a Mol horvátországi szóvivőjeként dolgozott és felelt a horvátországi médiakapcsolatokért. A Molnál végzett munkáját megelőzően Szollár Domokos több mint egy évig kormányszóvivő volt, azt megelőzően 2004 és 2009 között pedig a Budapest Airport kommunikációs vezetői és szóvivői feladatait látta el.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Horváth László szerint „az már látható, kire nem számíthat a társadalom a drog elleni küzdelemben”.