Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egynapos általános vasúti sztrájk kezdődött szerda hajnalban Belgiumban. Teljesen leállt az országban a vasúti személy- és áruszállítás.
Nem közlekednek Belgium területén a német ICE-vonatok (intercityk), a francia gyorsvasút, a Thalys szerelvényei, valamint a La Manche csatorna alatt Nagy-Britanniával vasúti összeköttetést biztosító Eurostar-vonatok sem.
A német szövetségi vasút autóbuszokkal szállítja az utasokat a Köln-Brüsszel vonal Aachen és Brüsszel közötti szakaszán.
A legtöbb távolsági vonat csak csütörtök hajnaltól közlekedik ismét Belgium területén.
A munkabeszüntetéssel a vasutasok azon tervek ellen tiltakoznak, hogy az SNCB belga állami vasúttársaság szerkezetét át akarják alakítani, több vállalatra akarják szétbontani.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Forma–1 egykori ura felidézte, hogy annak idején még a KGB-vel kellett tárgyalnia a Magyar Nagydíj megrendezéséről.