szerző:
hvg.hu

Nyugat-Európában sokkal nagyobb hagyománya van a munkáltatói márkaépítésnek, mint nálunk. Helen Rosethornnal, a brit Bernard Hodes Group kommunikációs tanácsadó- és tervezőcég vezérigazgatójával készített erről interjút a Kreatív.

A munkaerőpiacra frissen belépő fiatal generáció tagjai nagyon agilisak, utazni akarnak és tapasztalatot gyűjteni, így ahhoz a céghez csatlakoznak, amelyik ezt lehetővé teszi. Épp ezért fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt.

Részletek a Jobline Magazinban.

Putyin szerint az emberiség ismét a barlangban találhatja magát

Putyin szerint az emberiség ismét a barlangban találhatja magát

Letartóztattak egy dúsgazdag üzletembert a máltai újságírónő meggyilkolásának ügyében

Letartóztattak egy dúsgazdag üzletembert a máltai újságírónő meggyilkolásának ügyében

Új tulajdonosa van a Köki Terminálnak, rögtön fel is újítja

Új tulajdonosa van a Köki Terminálnak, rögtön fel is újítja

Földrengésjelző is lesz a Xiaomi új okostelefonjaiban

Földrengésjelző is lesz a Xiaomi új okostelefonjaiban

Üdvözli: Orbán Viktor – a posta 1,5 milliárdot kap szolgálatai fejében

Üdvözli: Orbán Viktor – a posta 1,5 milliárdot kap szolgálatai fejében

Új világ: itt az első hibrid Mercedes-AMG 63

Új világ: itt az első hibrid Mercedes-AMG 63