szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nyugat-Európában sokkal nagyobb hagyománya van a munkáltatói márkaépítésnek, mint nálunk. Helen Rosethornnal, a brit Bernard Hodes Group kommunikációs tanácsadó- és tervezőcég vezérigazgatójával készített erről interjút a Kreatív.

A munkaerőpiacra frissen belépő fiatal generáció tagjai nagyon agilisak, utazni akarnak és tapasztalatot gyűjteni, így ahhoz a céghez csatlakoznak, amelyik ezt lehetővé teszi. Épp ezért fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt.

Részletek a Jobline Magazinban.

Felszolgálórobotok és rengeteg fiatal a 36. HVG Állásbörzén

Felszolgálórobotok és rengeteg fiatal a 36. HVG Állásbörzén

Trumpnak elég volt pár hónap ahhoz, hogy elmagyarázza: Amerika megbízhatatlan partnere a világnak

Trumpnak elég volt pár hónap ahhoz, hogy elmagyarázza: Amerika megbízhatatlan partnere a világnak

Elképesztő szárnyalást hozott az amerikai részvénypiacon Trump legújabb bejelentése

Elképesztő szárnyalást hozott az amerikai részvénypiacon Trump legújabb bejelentése

Zsidóságuk miatt bántalmaztak két embert az M3-as autópályán

Zsidóságuk miatt bántalmaztak két embert az M3-as autópályán