szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nyugat-Európában sokkal nagyobb hagyománya van a munkáltatói márkaépítésnek, mint nálunk. Helen Rosethornnal, a brit Bernard Hodes Group kommunikációs tanácsadó- és tervezőcég vezérigazgatójával készített erről interjút a Kreatív.

A munkaerőpiacra frissen belépő fiatal generáció tagjai nagyon agilisak, utazni akarnak és tapasztalatot gyűjteni, így ahhoz a céghez csatlakoznak, amelyik ezt lehetővé teszi. Épp ezért fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt.

Részletek a Jobline Magazinban.

Döntetlen lett a Liverpool - Manchester United rangadó, óriási ziccert hibázott az utolsó pillanatban Maguire – videó

Döntetlen lett a Liverpool - Manchester United rangadó, óriási ziccert hibázott az utolsó pillanatban Maguire – videó

A csehek tényleg megcsinálták méregdrága szuperautójukat

A csehek tényleg megcsinálták méregdrága szuperautójukat

MNB: Három óriási gyár 2025-ös beindulása lökhet a gazdaságon nagyot, de a profitot és a bérek egy részét ki is viszik az országból

MNB: Három óriási gyár 2025-ös beindulása lökhet a gazdaságon nagyot, de a profitot és a bérek egy részét ki is viszik az országból

Megint emelkednek az üzemanyagárak

Megint emelkednek az üzemanyagárak