szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nyugat-Európában sokkal nagyobb hagyománya van a munkáltatói márkaépítésnek, mint nálunk. Helen Rosethornnal, a brit Bernard Hodes Group kommunikációs tanácsadó- és tervezőcég vezérigazgatójával készített erről interjút a Kreatív.

A munkaerőpiacra frissen belépő fiatal generáció tagjai nagyon agilisak, utazni akarnak és tapasztalatot gyűjteni, így ahhoz a céghez csatlakoznak, amelyik ezt lehetővé teszi. Épp ezért fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt.

Részletek a Jobline Magazinban.

Nicusor Dan nyerte a romániai elnökválasztást

Nicusor Dan nyerte a romániai elnökválasztást

Sosem látott videón lehet most megnézni, milyen erejű volt a földrengés, amelyben 3600 ember halt meg

Sosem látott videón lehet most megnézni, milyen erejű volt a földrengés, amelyben 3600 ember halt meg

Bukarest nem Moszkva: az Európa-párti szavazók söpörték le a Fidesz által támogatott szuverenistákat Romániában

Bukarest nem Moszkva: az Európa-párti szavazók söpörték le a Fidesz által támogatott szuverenistákat Romániában

Függetlenként indul a Momentum volt szegedi elnöke a 2026-os választáson

Függetlenként indul a Momentum volt szegedi elnöke a 2026-os választáson