szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nyugat-Európában sokkal nagyobb hagyománya van a munkáltatói márkaépítésnek, mint nálunk. Helen Rosethornnal, a brit Bernard Hodes Group kommunikációs tanácsadó- és tervezőcég vezérigazgatójával készített erről interjút a Kreatív.

A munkaerőpiacra frissen belépő fiatal generáció tagjai nagyon agilisak, utazni akarnak és tapasztalatot gyűjteni, így ahhoz a céghez csatlakoznak, amelyik ezt lehetővé teszi. Épp ezért fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt.

Részletek a Jobline Magazinban.

Vasárnap extrém erős lesz az UV-B sugárzás az egész országban

Vasárnap extrém erős lesz az UV-B sugárzás az egész országban

Kerkez privát okokra hivatkozva elhagyta a válogatott edzőtáborát, nem játszik az azeriek ellen sem

Kerkez privát okokra hivatkozva elhagyta a válogatott edzőtáborát, nem játszik az azeriek ellen sem

Kijöttek a végleges uniós GDP-adatok, Magyarország a sereghajtók között

Kijöttek a végleges uniós GDP-adatok, Magyarország a sereghajtók között

Lépéshátrányban a határon túli szavazatokért: Sulyok Tamás Csíksomlyón

Lépéshátrányban a határon túli szavazatokért: Sulyok Tamás Csíksomlyón