szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Novembertől Szabó Béla felel a Vodafone globális márkastratégiájáért – írja a Forbes Magyarország. A szakember az újonnan létrejövő Head of Brand and Communications Strategy pozíciót foglalja el a brit központú vállalat londoni nemzetközi főhadiszállásán.

Szabó Béla feladata nem az egyes országok kampányai fölötti operatív vezetést jelenti, hanem a hosszútávú reklám-, márka- és kommunikációs stratégia kigondolását. A Vodafone a mobilmultikhoz képest lazán kezelte a központi irányítást a reklámban: futottak ugyan globális kampányok, de akár olyan közeli országok, mint Csehország, Magyarország és Olaszország reklámmegoldásai is nagyban különböznek - számolt be blogján a Forbes Magyarország.

Szabó Béla 2010 óta volt a magyarországi Vodafone marketingkommunikációs igazgatója, az utóbbi években nemzetközi figyelmet is kivívott a csoporton belül és a szakmai seregszemléken a Vodafone Hangtérkép projekttel, majd a tavaly Európa-szerte egyszerre indult Red csomagok bevezetése körül is szokatlanul élénk nemzetközi együttműködés zajlott Budapest és London között.
Kiengedhetik a börtönből a Prisztás-gyilkosság miatt elítélt férfit

Kiengedhetik a börtönből a Prisztás-gyilkosság miatt elítélt férfit

„Béke van még, de végletesen alá van aknázva”

„Béke van még, de végletesen alá van aknázva”

USB-kábel szorult egy férfi húgycsövébe, műtéttel kellett eltávolítani

USB-kábel szorult egy férfi húgycsövébe, műtéttel kellett eltávolítani

Donald Trump megerősítette, hogy tudott Izrael Irán elleni támadásáról

Donald Trump megerősítette, hogy tudott Izrael Irán elleni támadásáról