szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Novembertől Szabó Béla felel a Vodafone globális márkastratégiájáért – írja a Forbes Magyarország. A szakember az újonnan létrejövő Head of Brand and Communications Strategy pozíciót foglalja el a brit központú vállalat londoni nemzetközi főhadiszállásán.

Szabó Béla feladata nem az egyes országok kampányai fölötti operatív vezetést jelenti, hanem a hosszútávú reklám-, márka- és kommunikációs stratégia kigondolását. A Vodafone a mobilmultikhoz képest lazán kezelte a központi irányítást a reklámban: futottak ugyan globális kampányok, de akár olyan közeli országok, mint Csehország, Magyarország és Olaszország reklámmegoldásai is nagyban különböznek - számolt be blogján a Forbes Magyarország.

Szabó Béla 2010 óta volt a magyarországi Vodafone marketingkommunikációs igazgatója, az utóbbi években nemzetközi figyelmet is kivívott a csoporton belül és a szakmai seregszemléken a Vodafone Hangtérkép projekttel, majd a tavaly Európa-szerte egyszerre indult Red csomagok bevezetése körül is szokatlanul élénk nemzetközi együttműködés zajlott Budapest és London között.
Ebből az egyszerű tesztből mindössze 30 másodperc alatt kiderül, hogyan öregszik

Ebből az egyszerű tesztből mindössze 30 másodperc alatt kiderül, hogyan öregszik

Pascal Jansen távozik a Ferencvárostól

Pascal Jansen távozik a Ferencvárostól

„Vége van ennek, kicsi” – a Kispál-bulin derült ki, honnan is volt ismerős Menczer Tamás elhíresült mondata

„Vége van ennek, kicsi” – a Kispál-bulin derült ki, honnan is volt ismerős Menczer Tamás elhíresült mondata

Visszaváltoztatták a daganatos sejteket, forradalom jöhet a rákterápiában

Visszaváltoztatták a daganatos sejteket, forradalom jöhet a rákterápiában