szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Novembertől Szabó Béla felel a Vodafone globális márkastratégiájáért – írja a Forbes Magyarország. A szakember az újonnan létrejövő Head of Brand and Communications Strategy pozíciót foglalja el a brit központú vállalat londoni nemzetközi főhadiszállásán.

Szabó Béla feladata nem az egyes országok kampányai fölötti operatív vezetést jelenti, hanem a hosszútávú reklám-, márka- és kommunikációs stratégia kigondolását. A Vodafone a mobilmultikhoz képest lazán kezelte a központi irányítást a reklámban: futottak ugyan globális kampányok, de akár olyan közeli országok, mint Csehország, Magyarország és Olaszország reklámmegoldásai is nagyban különböznek - számolt be blogján a Forbes Magyarország.

Szabó Béla 2010 óta volt a magyarországi Vodafone marketingkommunikációs igazgatója, az utóbbi években nemzetközi figyelmet is kivívott a csoporton belül és a szakmai seregszemléken a Vodafone Hangtérkép projekttel, majd a tavaly Európa-szerte egyszerre indult Red csomagok bevezetése körül is szokatlanul élénk nemzetközi együttműködés zajlott Budapest és London között.
Több mint 30-szor gyújtott be a NASA a „majdnem-hajtóművet”, és erre nagyon jó oka volt

Több mint 30-szor gyújtott be a NASA a „majdnem-hajtóművet”, és erre nagyon jó oka volt

Ilyen lehet a Samsung tekerhető kijelzős telefonja

Ilyen lehet a Samsung tekerhető kijelzős telefonja

Mark Carney: Trump megpróbál megtörni minket, hogy Amerika átvegye az uralmat felettünk

Mark Carney: Trump megpróbál megtörni minket, hogy Amerika átvegye az uralmat felettünk

Egy példány is ritkaság Koenigseggből, most tucatnyi bukkant fel

Egy példány is ritkaság Koenigseggből, most tucatnyi bukkant fel