szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Novembertől Szabó Béla felel a Vodafone globális márkastratégiájáért – írja a Forbes Magyarország. A szakember az újonnan létrejövő Head of Brand and Communications Strategy pozíciót foglalja el a brit központú vállalat londoni nemzetközi főhadiszállásán.

Szabó Béla feladata nem az egyes országok kampányai fölötti operatív vezetést jelenti, hanem a hosszútávú reklám-, márka- és kommunikációs stratégia kigondolását. A Vodafone a mobilmultikhoz képest lazán kezelte a központi irányítást a reklámban: futottak ugyan globális kampányok, de akár olyan közeli országok, mint Csehország, Magyarország és Olaszország reklámmegoldásai is nagyban különböznek - számolt be blogján a Forbes Magyarország.

Szabó Béla 2010 óta volt a magyarországi Vodafone marketingkommunikációs igazgatója, az utóbbi években nemzetközi figyelmet is kivívott a csoporton belül és a szakmai seregszemléken a Vodafone Hangtérkép projekttel, majd a tavaly Európa-szerte egyszerre indult Red csomagok bevezetése körül is szokatlanul élénk nemzetközi együttműködés zajlott Budapest és London között.
A lengyel parlament elé kerül a taposóaknákat tiltó egyezmény felmondása az orosz fenyegetés miatt

A lengyel parlament elé kerül a taposóaknákat tiltó egyezmény felmondása az orosz fenyegetés miatt

Jól fizető befektetéssel kecsegtették, százmilliót utalt át csalóknak egy debreceni nyugdíjas

Jól fizető befektetéssel kecsegtették, százmilliót utalt át csalóknak egy debreceni nyugdíjas

Feltámadt az apró olasz legenda, itt a vadonatúj 4x4-es Fiat Panda

Feltámadt az apró olasz legenda, itt a vadonatúj 4x4-es Fiat Panda

A béketárgyalások állnak, Trump pedig most már annak is az ellenkezőjét mondja, mint amit két napja állított

A béketárgyalások állnak, Trump pedig most már annak is az ellenkezőjét mondja, mint amit két napja állított