szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Novembertől Szabó Béla felel a Vodafone globális márkastratégiájáért – írja a Forbes Magyarország. A szakember az újonnan létrejövő Head of Brand and Communications Strategy pozíciót foglalja el a brit központú vállalat londoni nemzetközi főhadiszállásán.

Szabó Béla feladata nem az egyes országok kampányai fölötti operatív vezetést jelenti, hanem a hosszútávú reklám-, márka- és kommunikációs stratégia kigondolását. A Vodafone a mobilmultikhoz képest lazán kezelte a központi irányítást a reklámban: futottak ugyan globális kampányok, de akár olyan közeli országok, mint Csehország, Magyarország és Olaszország reklámmegoldásai is nagyban különböznek - számolt be blogján a Forbes Magyarország.

Szabó Béla 2010 óta volt a magyarországi Vodafone marketingkommunikációs igazgatója, az utóbbi években nemzetközi figyelmet is kivívott a csoporton belül és a szakmai seregszemléken a Vodafone Hangtérkép projekttel, majd a tavaly Európa-szerte egyszerre indult Red csomagok bevezetése körül is szokatlanul élénk nemzetközi együttműködés zajlott Budapest és London között.
Betiltatta a Meta a volt alkalmazottja könyvét, amely a Facebook viselt dolgairól szól

Betiltatta a Meta a volt alkalmazottja könyvét, amely a Facebook viselt dolgairól szól

Szankciós lista: néhány névért cserébe elengedte a vétót a magyar kormány, Putyin barátja is megúszta

Szankciós lista: néhány névért cserébe elengedte a vétót a magyar kormány, Putyin barátja is megúszta

Magyar Péter szerint hamisították az aláírását, és már az Európai Parlamentben is vizsgálják az ügyet

Magyar Péter szerint hamisították az aláírását, és már az Európai Parlamentben is vizsgálják az ügyet

„Amíg a zsidók filmkritikát írhatnak, addig nekem nem lehet sikerem” – Leni Riefenstahl, a tehetséges szolgálólány megható meséje

„Amíg a zsidók filmkritikát írhatnak, addig nekem nem lehet sikerem” – Leni Riefenstahl, a tehetséges szolgálólány megható meséje