szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Novembertől Szabó Béla felel a Vodafone globális márkastratégiájáért – írja a Forbes Magyarország. A szakember az újonnan létrejövő Head of Brand and Communications Strategy pozíciót foglalja el a brit központú vállalat londoni nemzetközi főhadiszállásán.

Szabó Béla feladata nem az egyes országok kampányai fölötti operatív vezetést jelenti, hanem a hosszútávú reklám-, márka- és kommunikációs stratégia kigondolását. A Vodafone a mobilmultikhoz képest lazán kezelte a központi irányítást a reklámban: futottak ugyan globális kampányok, de akár olyan közeli országok, mint Csehország, Magyarország és Olaszország reklámmegoldásai is nagyban különböznek - számolt be blogján a Forbes Magyarország.

Szabó Béla 2010 óta volt a magyarországi Vodafone marketingkommunikációs igazgatója, az utóbbi években nemzetközi figyelmet is kivívott a csoporton belül és a szakmai seregszemléken a Vodafone Hangtérkép projekttel, majd a tavaly Európa-szerte egyszerre indult Red csomagok bevezetése körül is szokatlanul élénk nemzetközi együttműködés zajlott Budapest és London között.
Aligátorteknősre bukkant a csepeli polgármester a Kis-Duna-parton

Aligátorteknősre bukkant a csepeli polgármester a Kis-Duna-parton

Oroszország 1200 katona holttestét adta át Ukrajnának

Oroszország 1200 katona holttestét adta át Ukrajnának

„Ez nemcsak Izrael háborúja az iráni rezsim ellen, hanem az egész nyugati világé” – egy Izraelben élő magyar beszámolója

„Ez nemcsak Izrael háborúja az iráni rezsim ellen, hanem az egész nyugati világé” – egy Izraelben élő magyar beszámolója

Pew Research: Magyarország azon kevesek közé tartozik, ahol az emberek többsége bízik Trumpban

Pew Research: Magyarország azon kevesek közé tartozik, ahol az emberek többsége bízik Trumpban