Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Három szerencsés fiatalnak, akit a Szegedi Tudományegyetem kommunikáció- és médiatudomány szakjára, az egyetem állja az önköltségi díjának a felét.
"Csinálj prezit, tervezz appot, készíts médiahasználati kutatást, írj cikket vagy forgass mobilfilmet – találd ki, alkosd meg, és oszd meg velünk!" - szól a Szegedi Tudományegyetem rendhagyó felhívása. A legmeggyőzőbb három pályázó önköltségi díjának felét az egyetem fizeti ki.
A versenyen a 2013/2014. tanévben végzős, 2014-ben felvételiző középiskolások indulhatnak. A média, kommunikáció és társadalomkutatás olyan alkotásaival lehet pályázni, ami a pályázó rátermettségét bizonyítja és a kommunikáció- és médiatudományhoz kapcsolható. (Például: prezentáció, mobilalkalmazás terv, médiahasználati kutatás, mobilfim, stb.)
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.