Négymilliárdos nyereséget hozott Mészáros Lőrincék szállodalánca, majd egy másik céget csináltak belőle
Tartalékolnak a Hunguest tulajdonosai, egy fillér osztalékot sem vettek ki a szállodaláncból.
Tartalékolnak a Hunguest tulajdonosai, egy fillér osztalékot sem vettek ki a szállodaláncból.
Hosszabbak az átfutási idők, kisebb a beszállítói kör, a gyógyszergyártásnak és -kereskedelemnek globálisan megnőtt a tőkeigénye. A Richter első negyedéves eredménye nem volt rossz, de azért annyira nem fényes, 15 milliárd forint nem realizált eredmény csak az árfolyamhatásnak köszönhető. A „rubelellenszél” ugyanakkor 15 százalékkal húzta vissza az eredményt.
Jobban kellene gazdálkodni, nem panaszkodni – üzente a Nemzetgazdasági Minisztérium a kis benzinkutaknak.
74 százalékkal nőtt a Richter profitja az egy évvel korábbihoz képest.
Az útdíj, a lízingkamatok és a bérek emelkedése miatt jóval az infláció fölött nőnek a fuvarozás költségei.
Deutsch Tamás egyéni ügyvédként úgy is majdnem megháromszorozta – és ezzel másfél millió forintra növelte – havi extra bevételét, hogy európai parlamenti képviselősége mellett saját állítása szerint is csupán akkor foglalkozik ügyvédi munkával, amikor ideje engedi. A magyar EP-képviselők közül az övénél több mellékjövedelme csak egynek van.
Az RTL-nek korábban egy ott dolgozó is azt mondta, hogy „első körben az összes kirgiz kollégát bocsátották el”.
Ember legyen a talpán, aki ki tud igazodni a világ egyik leggazdagabb emberének szándékain.
A bevétel nagy része külföldről jött.
Így múlik el a világ dicsősége Csetényi Csaba cégeinél.
Jelentős beruházásokat terveznek, és több ezer munkahelyet hoznak létre.
Trükközésben még mindig jók vagyunk.
Nagy lehet az öröm az Esztáron működő Blondy FC-nél.
Van, ahol az adott részleg 10 százalékától is elköszöntek.
“A magyar vezetőség jelenleg is lobbizik azért, hogy magyar munkavállalók ne legyenek elküldve, most az első körben az összes kirgiz kollégát bocsájtották el” – tudta meg az RTL az egyik ott dolgozótól.
A balkáni csempészek Jugoszlávia 1991-es felbomlása után kezdetben a Balkánon, majd a 2000-es évek elejétől komoly kapcsolati hálóval és hajózási jártassággal Dél-Amerikából Európába építettek ki kokainszállítási útvonalakat. A rendőrség a szárazföldön és a tengeren is igyekszik lépést tartani velük, több-kevesebb sikerrel.
Ezúttal nem a klímaváltozás a gond.