szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A tavaly október-decemberi időszakban az Adidas 54 millió eurós adózott eredményt...

A tavaly október-decemberi időszakban az Adidas 54 millió eurós adózott eredményt ért el, ami nem csupán az egy évvel korábbi 21 millió eurót múlja felül, de a Bloomberg 47 millió eurós elemzői konszenzusát is.

A  bázisidőszakban pekingi olimpia és a labdarúgó EB-re „készülő” társaság marketingkiadásai lényegesen nagyobbak voltak, mint a tavalyi negyedik negyedévben, a háromszámjegyű éves szintű növekedést főként ez magyarázza.

A negyedéves árbevétel 5,4 százalékkal, 2,57 milliárd euróra nőtt. Az Adidas az idén a forgalom - „közepes egyszámjegyű” - visszaesésére számít.

Az Adidas kurzusa, amely az év eleje óta 16 százalékkal gyengült, a bejelentést követően hét százalékkal emelkedett, amivel a DAX-30-on részvények közül a legnagyobb előrelépést könyvelte el. (A társaság piaci értéke jelenleg körülbelül 4,5 milliárd euró.)

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!